קבוצת הפייסבוק "גולדמונד ספרים - הקבוצה הסודית"
קבוצת הפייסבוק "גולדמונד ספרים - הקבוצה הסודית"

המשטרה סגרה את גולדמונד ספרים בגלל מסיבה המונית

שוטרים שהגיעו אמש לחנות גולדמונד ספרים בשוק תלפיות גילו להפתעתם כי במקום מתקיימת מסיבה המונית. הם פיזרו את המסיבה, וקנסו את הבעלים אייל לבקוביץ' ב-5,000 שקל. לבקוביץ': "אני לא חושב שבגלל וירוס שהורג 0.6 אחוז מהאוכלוסייה צריך להרוס לאנשים את החיים"

פורסם בתאריך: 4.12.20 12:53

הבעלים של חנות גולדמונד ספרים אייל לבקוביץ' נקנס ב-5,000 שקל, וזאת לאחר ששוטרים הגיעו הלילה (בין חמישי לשישי) לחנות ברחוב עקרון בשוק תלפיות בעקבות דיווח על מפגע רעש, וגילו להפתעתם כי במקום מתקיימת מסיבה המונית. המסיבה פוזרה ולבקוביץ' נקנס ב-5,000 שקל. אחת מהנוכחות במקום סירבה להזדהות ונלקחה לתחנת המשטרה להמשך זיהוי.

מסתבר שדבר המסיבה לא עבר מפה לאוזן כנהוג במסיבות מחתרתיות, אלא פורסם בעמוד פייסבוק ייעודי שנפתח לפני כמה שבועות בשם "גולדמונד ספרים – הקבוצה הסודית". בקבוצה היו חברים 393 משתתפים שנבחרו בפינצטה על ידי לבקוביץ', והוא דיווח בה באופן שוטף ויומיומי על פעילויות שונות שהתקיימו בחנות. למסיבה שהוא ערך אמש הוא קרא FUNK & GROOVE עם די.ג'יי גיא שילה.

 

ההודעה על המסיבה בגולדמונד ספרים

ההודעה על המסיבה בגולדמונד ספרים

 

באוגוסט 2008 פתח לבקוביץ' את גולדמונד ספרים – חנות קטנה לספרי יד שנייה ברחוב מסדה שהפכה לכוח מוביל של אירועים קהילתיים שחיברו בינה לבין בעלי עסקים אחרים בהדר. לאחר כעשור של פעילות עברה החנות לרחוב עקרון 6 בשוק תלפיות. במקום הגדול והמרווח התקיימו ערבי שירה, הופעות והרצאות, והחנות המשיכה להיות מוקד לעליית רגל לתושבי השכונה. לפי העמוד הסודי, בחנות התקיימו לאחרונה אירועים שונים, חלקם רבי משתתפים ובניגוד להנחיות.

 

 

 

"תודה שבאתם", כתב לבקוביץ' בפוסט האחרון שהתפרסם הלילה בקבוצה הסודית, "השוטרים עצרו את אחת המבלות שאני לא זוכר את שמה, אז מי שיכול לעזור לה בהקשר הזה, כי אין לי מושג איך, מוזמן. אנחנו פה עם צו סגירה וקנס של 5,000 שקל. הקבוצה הזו תימחק בעוד שעה מסיבות מובנות. אנחנו חיים במציאות מטורפת, וחשוב לייצר איים של שפיות בתוך הדבר הזה. אל תתנו להם להוריד לכם את הראש ותמשיכו להילחם על הזכות שלכם לחיים נורמליים".

 

הפוסט של אייל לבקוביץ' בקבוצה הסודית

הפוסט של אייל לבקוביץ' בקבוצה הסודית

 

בדף הפייסבוק הפרטי שלו כתב לבקוביץ': "קצת חדשות עצובות. לא אוכל להיכנס כרגע לפרטים, אבל בהוראת משטרת ישראל, גולדמונד ספרים תישאר סגורה עד להודעה חדשה. תודה רבה לכולם על התמיכה ומקווים שהבעיה תיפתר בקרוב".

 

הפוסט של אייל לבקוביץ'

הפוסט של אייל לבקוביץ'

 

רוב המגיבים לא ידעו במה מדובר ולמה החנות נסגרה. לאחת מהמגיבות כתב לבקוביץ': "להניף את לפיד הקרחנה בכל זמן ובכל מקום שאפשר". היו גם מי שהציעו עזרה כספית לשלם את הקנס, וחברות מועצת העיר נעמה לזימי ויעל שנער הציעו גם הן את עזרתן. "דבר איתי, נחשוב איך לעזור", כתבה שנער, ולזימי כתבה: "מבאס מאוד! אם אפשר לעזור רק תגיד".

לבקוביץ': "אני יכול לשלוח לך את חשבון הארנונה האחרון שקיבלתי בסך של 4,500 שקל לחודשיים. השקעתי המון המון כסף במקום כדי לעשות בו אירועים, והדבר הזה נמשך המון זמן. אין סיוע מהותי מהמדינה, ואני צריך להתפרנס. מעמידים אותנו – בעלי העסקים – במצב בלתי אפשרי, ולא יכולים לצפות מאיתנו להמשיך ולהחזיק מעמד אם לא נותנים לנו אפשרות לעבוד. כמובן שאין לי כעס על המשטרה שעושה את העבודה שלה, אבל כן יש לי כעס על המחוקק. זה מצב מגוחך מה שקורה פה. צריך להגן על האוכלוסיות בסיכון ולאפשר לאחרים לנהל אורח חיים רגיל. אני לא חושב שבגלל וירוס שהורג 0.6 אחוז מהאוכלוסייה צריך להרוס לאנשים את החיים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

24 תגובות
  1. טוב מאוד שסגרו אותו

    מפתיע עד כמה אנשים מסוגלים להיות מנותקים ולהתכחש למציאןת

  2. הוא נשמע די מוגבל יחסית למוכר ספרים

    או שפשוט יש לו אינטרסחם מסחריים שהוא מנסה להסתיר.

  3. חברות מועצת עיר עלובות

    בזמן שהתחלואה שוב גוברת בחיפה, בזמן שהעירייה קוראת לתושבים להקפיד על ההנחיות- חברות מועצת עיר, שמנסות בכל מחיר להיות פופולאריות, קופצות בראש ואפילו לא מגנות.

  4. ככל הנראה מדובר בדמגוג

    כשהוא כותב " אל תתנו להם להוריד לכם את הראש…" מבינים שמדובר בתועמלן מהסוג הנחות, שבאופן פרימיטיבי מנסה לייצר דעת קהל שתשמש למטרותיו.

  5. הבז לכם

    חיפה מטפסת לכיוון האדום, ויש הדואגים רק לכיס ולכיסא שלהם.

  6. אבדה הבושה לעבריינים וסייעניהם

    שתי חברות מועצה שאף טחד לא מבין מאיפה הקריצו אותן וייעלמו כמו שהגיעו כשנתקן את העוןל החמור לעיר שהמועצה הזו מהווה.
    שלטון חוק ובריאות הציבור לא מעניין את הגברת לזימי שמטיפה לפני שבוע על תו תקן לגני ילדים. אותם אסור לסכן ואת הקשישים והחולים בעיר עם הפצת הקורונה מותר?
    איפה הבושה לאנשים האלו.
    הייתי סוגר את העסק שלו לחודש ושולח אותו לעבודות שירות בבית הקברות חיפה לסייע למשפחות שאיבדו קרובים בגלל מופקרים כאלו.

  7. שלומי

    לבקוביץ, התאווה שלך לכסף העבירה אותך על דעתך. תשלם את הקנס ותפסיק להתבכיין. וכל הכבוד למי שהלשין.

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    להיכנס לבתים בדניה ולגינות עם מוזיקה ולקנוס גם שם מסיבות המוניות!

  9. ממש חוסר אחריות ובגידה בתושבי השכונה

    גרם להתקהלות ולפיגוע בשכנים

  10. א

    אנשים עןשים מסיבות הדבקה לחתונה או יום הולדת של עשרות אנשים בגינה ואפילו מאות. לאף אחד לא אכפת מהסכנה להדביק אנשים במעגל המשפחה או הקרובים לו. אם וירוס הקורונה לימד אותנו דבר אחד על האדם זה כמה הוא טיפש, אנוכי וחסר יכולת לדחיית סיפוקים עצמיים לטובת בריאות הכלל, אפילו אלו היקרים לו ביותר. המגיפה הקשה ביותר בעולם היא ההתנהגות האנושית.

  11. שרונה

    גולדמונד ספרים מהיום אתה מוחרם אצלי. אם אתה מרמה את המדינה אתה בטח מרמה גם את הלקוחות. כנראה כשזה מגיע ללהרוויח כסף אין לך גבולות. תתבייש.

  12. מיכל

    איזה איש מגעיל אתה, מסכן את חיי המבלים בשביל להרוויח עוד כמה שקלים….טיפוסים כמוך דוחים בעיניי. נ.ב לא יודעת מי הלשין אבל הוא תותח רציני.

  13. אזרח מודאג

    הבעלים של המקום צודק. רמסו כל זכר לחיים נורמליים בגלל שפעת+

  14. אדלשטיין

    מסיבה המוניתתתת . סיפרו לי שהיו שם רק 30 איש זה המוניייי!!!??? ימי הולדת בבתים פרטיים יותר המוני .

  15. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אנשי הדגלים השחורים הם סטלנים מפירי חוק ואנרכיסטים שהופכים לשלטון החוק רק כשזה נוח ומתחשק להם.. זאת השורה התחתונה.

  16. גוגו

    נעמה לזימי וחברתה הם עובדות ציבור בעירייה וגם משטרת ישראל מכילה שוטרים שהם עובדי ציבור.היעלה על הדעת שעובדי הציבור במחוזותינו ילחמו ביניהם בזמן שבמדינה משתוללת מגיפה שהורגת בנו ללא רחם.מבין שלאנשי העסקים יש תקופה קשה אבל הכסף הוא כסף מלוכלך שהורג ובפירוש הורג את אזרחי עירנו או שלמישהו יש הוכחה אחרת.חיפה על סף הרמזור האדום ויש אנשים שמארגנים מסיבות הדבקה המונית בניגוד לחוק כשבקצה העילה היא רווח כספי ושלא לדבר על אזרחי רחוב עקרון שמישום מקום צץ להם עסק ללא רשיון עסק שמרעיש להם את החיים טוב תעשה נעמה חברת הדירקטוריון בעירייה אם תעזור גם לאזרחי הרחוב שברובם שייכים לאוכלוסיה המוחלשת ובינם כאלה שאפילו לא יודעים למי לפנות כשבעל עסק הופך להם את הרחוב למועדון לילה ושלא לדבר על הסיכון לחיי ילדיהם שנאלצים בדרך הביתה להתחכך עם המון אדם שמסכן אותם יום יום.

  17. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש תמונות משוק תלפיות – בערך 4 מכל 5 סוחרים הולכים עם מסכות על סנטר
    במרכז הכרמל מסתובבים אנשים בלי מסכה בכלל
    אין שיטור ואין אכיפה ואין אפילו מי שיזהיר.
    ליד תחנת האוטובוס של דרך הים עמדו 3 צעירים בלי מסכה ליד ילדים בלי מסכה.
    על מי אנחנו עובדים שיש הקפדה ויש אכיפה בדיוק??
    איפה מי שאוכפים, ראיתם מישהו כזה בסביבה??
    יפה שמפרסמים מקרה אחד של בית עסק, ו-40 סוחרים לידו בלי מסכות וצפיפות דוכנים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר