הרחובות רמב"ן ורש"י (צילומים: רנטה אדמסקי)
הרחובות רמב"ן ורש"י (צילומים: רנטה אדמסקי)

דיירי הרחובות רמב"ן, אהבת ציון ורש"י דורשים חניה

בפנייה לראש העיר עינת קליש רותם מבקשים דיירים ברחובות רמב"ן, אהבת ציון ורש"י להפוך צד אחד של הרחובות לחניה עבור תושביהם בלבד, ושבצדם השני החניה תהיה בתשלום. הסיבה: מצוקת חניה שהופכת את חייהם, כך הם טוענים, לבלתי נסבלים

פורסם בתאריך: 21.12.20 07:58

דיירים ברחובות רמב"ן, אהבת ציון ורש"י פנו לראש העיר עינת קליש רותם בבקשה דחופה להפוך צד אחד של הרחובות לחניה עבור תושביהם בלבד, ושבצדם השני החניה תהיה בתשלום. הסיבה לבקשה היא מצוקת חניה שהופכת את חייהם, כך הם טוענים, לבלתי נסבלים.

בפנייה לקליש רותם כתבה נציגת הדיירים ויו"ר ועד הפעולה רנטה אדמסקי: "אני פונה אליך בשם דיירי הרחובות רמב"ן, אהבת ציון ורש"י שסובלים כבר זמן רב מבעיית חנייה ברחוב (רמב"ן בין הבתים מס' 8-1 ורש"י בכל הרחוב). לצערנו, מדובר בבעיה חריפה שפוגעת בנו קשות, ואם לא די בכך, כשאנחנו מצליחים למצוא מקום פנוי ליד הבית שלנו אנחנו נתקלים בבעיה נוספת – מדי בוקר, בגלל היקף התנועה באזור, אנו לא מצליחים לצאת מהחניה כלל לפרק זמן ממושך מאוד בגלל פקקי תנועה שחוסמים את היציאה מהחניות".

לטענתם של הדיירים, "הרחובות רמב"ן, אהבת ציון ורש"י הם רחובות קטנים וצרים מאוד. מדי יום חונים עובדים מבית חולים העירוני בני ציון ומבית הספר אורים בחניות שליד בתינו. הם לא מתחשבים בדיירים וחונים שם במשך כל היום, כאשר לנו לא נותר מקום לחנות. נוסף על כך, יש עובדים שחונים קרוב לאמצע הכביש וחוסמים את מעבר המכוניות ברחוב. במקום מתגוררות משפחות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים, וההסעה שמגיעה לאסוף אותם בבקרים לא מצליחה לעבור. האחראי על ההסעות באגף החינוך בעירייה דווח על הבעיה. המשטרה כבר נקראה על ידינו כמה פעמים לפתוח את הכביש לתנועה".

עוד כתבו התושבים לראש העיר כי "ניתן לפתור את הבעיה כפי שעשתה העירייה ברחובות אחרים בעיר, וכפי שהדבר נעשה בערים אחרות בארץ, על ידי הקצאת תו חניה לדיירים והפיכת צדו האחד של הרחוב לחניית דיירים בלבד בעלי תו חניה. במקביל ניתן לסמן את הצד שני בכחול-לבן. לטיפולך הדחוף נודה".

 

 

אדמסקי אמרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "אם נעזוב לרגע את זה שהכביש הוא במצב ירוד, הבעיה היא שלצוות של בני ציון אין חניה, ואנחנו אלה שסובלים מזה כי הם חונים בחניות שלנו, ולנו אין איפה לחנות. פשוט אין. פעם אחת ישבתי שעתיים בתוך הרכב וחיכיתי שתתפנה חניה. מלבד זה שהנהגים מתנהגים בחוצפה, יש מקרים שבהם הרחוב נחסם כי הם חונים באמצע הכביש ולא ניתן לעבור בו. לא פעם קורה שרכב הסעה לחינוך מיוחד מתקשה לעבור ולאסוף את הילדים. כשבעלי היה בחל"ת הוא היה עומד על חניה שיצאתי ממנה כדי לקחת את הילד לבית הספר ומחכה עד שאחזור כדי לשמור אותה. אנחנו דורשים שיישמרו חניות לדיירי הרחוב כמו ברחובות הס וארלוזורוב".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "אגף הדרכים השלים תוכנית לשינויי הסדרי התנועה ולהוספת מקומות חנייה ככל הניתן ברחובות רש"י, רמב"ן והס. התוכנית נועדה להקל על עומסי התנועה ועל החניה ברחובות אלה, והיא מתוכננת לביצוע במסגרת תוכנית העבודה של מינהל התפעול".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. אריה

    שטויות. ברש"י יש חנייה בשפע. למה רמב"ן לא יכולים לחנות ברש"י. תחילת רמב"ן זה רחוב פבלות עם גגות פח בחצרות בקומות קרקע וראשונות. רוסים בני דודנו וויז"ניצים.מה לכם כי תלינו

  2. להחזיר בטחון לר

    תושבי חיפה דורשים אכיפת מסכות, חנייה, שקט, בטחון אישי, סדר ציבורי.
    אם ראש העיר לא מסוגלת לספק את הסחורה חבל על עוד שנתיים לגרור, שתתפטר עכשיו.

  3. שולה

    בניית המיון החדש בבני ציון גרעה מקומות חניה של העובדים. הם תופסים חניות גם ברחוב ארלוזורוב, שם בלתי אפשרי למצוא חניה במהלך היום.

  4. רני

    נשמח גם לפיתרון חניה ברמבם וכרמל
    לא ייתכן שאי אפשר להגיע לרמבם
    אמי נכה ואני ניאלץ ללכת מאות מטרים
    אפילו בנכים יש מחסור, תפנו שטחים מהנמל לצורך העניין חסרים כ1000 מקומות חניה,

  5. השתוללות עובדי בני ציון

    צריך לאסור על עובדי בתי החולים להגיע ברכב לדרוש מהם לא לחנות בסבית כחול לבן עם התגים שלהם כל גולומב עד רשי זה צוות רפואי של בני ציון פשוט מאד בטלו את התגים האלו ומי שאין לי חניה בשטח בית החולים שיגיע באוטובוס

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני גרהה ברחוב בעל שם טוב מ 7 בבוקר נכנסים לרחוב רכבים במהירות מופרזת ונאבקים על כל מקום חנייה. לפעמים אין דרך לצאת ולקחת את הילדים לבית הספר כיוון שהרכבים לא זזים וחוסמים את היציאה מהחניה מפחד שמשהו אחר יתפוס להם את החניה. מי מדיירי הרחוב שחוזר הביתה לפני השעה 15:00 לא יוכל למצוא מקום וייאלץ להרחיק לפעמים עד רחוב חנה סנש .
    שלא לדבר על חניה על המדרכות, כניסות לבתים וכ"ו. כל הכבוד לעובדי בית החולים בני ציון ועבודת הקודש ראוי שימצא להם פתרון לחניה לא על חשבון הדיירים.

  7. טלי

    אני גרה ברחוב חנה סנש והחל משעה 8 בבוקר עד 15:00 הרחוב מלא עד אפס מקום במכוניות, ולי כדיירת אין איפה לחנות ואני עושה סיבובים בשכונה עד שאני מוצאת משהו. מדוע לא דואגים לעובדים ומבקרים של בית חולים בני ציון?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר