מד מים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
מד מים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

מדי מים אלחוטיים יסייעו לאתר עריריים בסכנה

תאגיד המים מי כרמל יתקין בבתיהם של קשישים מדי מים אלחוטיים שנקראים מרחוק, אשר יזהו הפסקה של צריכת המים בבית. במקרה כזה יועברו הנתונים למוקד של עיריית חיפה, וזו תנסה ליצור קשר עם הקשיש. אם הדבר לא יעלה בידה תישלח ניידת משטרה לבית כדי לבדוק את מצבו של האיש

פורסם בתאריך: 6.1.21 11:57

תאגיד המים מי כרמל יסייע במעקב אחרי עריריים לאורך כל שעות היממה. בעקבות שורת מקרים בשנה האחרונה, שבהם נמצאו תושבים עריריים בביתם ללא רוח חיים ימים לאחר מותם פנתה ראש העיר עינת קליש רותם ליו"ר דירקטוריון מי כרמל איזי ענבר בבקשה לסייע במניעת הישנותם של מקרים כאלה.

ענבר השיב בחיוב לפנייה, והתאגיד יתקין בבתיהם של קשישים מדי מים אלחוטיים שנקראים מרחוק בזמן אמת ואשר יזהו הפסקה של צריכת המים בבית. במקרה כזה יועברו הנתונים למוקד העירוני של עיריית חיפה שפועל לאורך כל שעות היממה, ואז תנסה העירייה ליצור קשר עם הקשיש. אם הדבר לא יעלה בידה תישלח ניידת משטרה לבית כדי לבדוק את מצבו של האיש.

 

 

ממי כרמל נמסר כי ענבר אישר לתאגיד לרכוש 100 מדי מים אלחוטיים, וכי בשלב הראשון, לצורך פיילוט, הותקנו מדי המים ב-50 בתים של קשישים לפי נתונים שיימסרו מאגף הרווחה של העירייה. עוד נמסר כי מנהל שירות הלקוחות של מי כרמל יניב אדלשטיין ירכז את הפרויקט.

ענבר: "אנו שמחים לסייע לראש העיר בסוגיה אנושית ומעציבה זו, תוך שיתוף פעולה מלא והדוק בין מי כרמל לגורמים המקצועיים בעירייה. לצורך כך נעמיד את היכולות הארגוניות והטכנולוגיות של התאגיד לרשות אזרחי העיר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זאת חדירה לפרטיות ושירות שצריך להיעשות בהסכמה עם האדם. יש גם אנשים שנוסעים לחו"ל לתקופה ארוכה או גרים עם חברים אז יתחילו לחפש ולפתוח להם את הדירה?

  2. תושב

    עריריים לא נוסעים לחו"ל ואין להם גם מי שיתקשר וישאל בשלומם אז אין סיבה שלט יסכימו.
    שיטה מצויינת בלי להסתמך על שכנים לא שכנים.
    כשלא צורכים מים זה כמו שלא צורכים חמצן.
    וקל לניתור.
    כל הכבוד ליזמים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר