חברת ההגברה עדיין במגרש אגריטק
חברת ההגברה עדיין במגרש אגריטק

חגיגות האליפות: המשטרה נתנה לעירייה ארכה עד מחר לעמוד בתנאים הנדרשים

גורמים במשטרה אישרו ל"כלבו - חיפה והקריות", כי המשטרה נתנה לעיריית חיפה ארכה עד מחר לעמוד בתנאים שהציבה לה לקיים את האירוע ההמוני במגרש אגריטק. במקביל, עבודות הקמת הבמה ועבודות ההגברה במגרש נמשכות במלוא המרץ

פורסם בתאריך: 1.6.21 22:08

התפתחות בסאגת חגיגות האליפות של מכבי חיפה. גורמים במשטרה אישרו ל"כלבו – חיפה והקריות", כי המשטרה נתנה לעיריית חיפה ארכה עד מחר לעמוד בתנאים שהציבה לה לקיים את האירוע ההמוני במגרש אגריטק.

האירוע, שהיה אמור להתקיים הערב במגרש אגריטק וכלל הופעה של עדן בן זקן, בוטל לאחר שהמשטרה לא נתנה את אישורה לקיומו, בטענה שהעירייה לא עמדה בתנאים הנדרשים. בעירייה, מנגד, טענו כי המשטרה מערימה עליה קשיים ומציבה תנאים חסרי תקדים. חילופי ההאשמות בין שני הצדדים לא ממש עניינו את האוהדים, שארגנו חגיגה ספונטנית, המתקיימת גם בשעה זו ברחבת סמי עופר.

 

 

מבדיקה שערך "כלבו – חיפה והקריות" עולה, כי הבמה שבבנייתה החלו היום במגרש אגריטק לא פונתה. ההיפך. עבודות הקמת הבמה ועבודות ההגברה נמצאות בעיצומן, ובמקום נמצאים עובדים של של חברת ההגברה סיזר ואקשטיין. העובדים במקום אמרו ל"כלבו – חיפה והקריות", כי הם מקימים את הבמה וההגברה לקראת אירוע, שאמנם לא יתקיים היום, אלא במועד אחר.

כפי שהעניינים נראים כעת, החגיגות עדיין בסימן שאלה גדול, שכן גורמים בעירייה אמרו ל"כלבו – חיפה והקריות", כי למשטרה יש תנאי חדש לאישור החגיגות – כרטוס מראש. "בקיצור, לא רלוונטי. הם עושים הכל כדי שלא יהיו חגיגות", אמרו אותם גורמים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר