יש אליפות (צילום: אסף פטוקה)
יש אליפות (צילום: אסף פטוקה)

העירייה חזרה בה: חגיגות האליפות לא יתקיימו ביום רביעי הקרוב

סאגת חגיגות האליפות של מכבי חיפה לא נגמרת. אחרי שהאירוע המקורי, שבו הייתה אמורה להופיע עדן בן זקן, בוטל על רקע חילופי האשמות בין העירייה למשטרה, כעת נודע שגם החגיגות שתוכננו להשבוע בנמל חיפה – לא יתקיימו

פורסם בתאריך: 20.6.21 15:58

עיריית חיפה חזרה בה מכוונתה לקיים את חגיגות אליפות המדינה בכדורגל של מכבי חיפה ביום רביעי הקרוב בהאנגר בנמל חיפה. כך נודע ל"כלבו – חיפה והקריות".

בשבוע שעבר פורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והקריות" על כוונת העירייה לערוך את חגיגות האליפות ביום רביעי הקרוב בהאנגר שבנמל חיפה. במשטרה אישרו את הדברים וציינו, כי האירוע יהיה מוגבל ליכולת התפוסה של המקום של כ-8000 איש בלבד וכן כי הקהל יידרש להצטייד בכרטיסים מראש, ובניגוד לתכנון המקורי, לא תהיה בו הופעה של אמן בסדר גודל של עדן בן זקן.

 

 

תזכורת: את חגיגות האליפות תכננה העירייה לקיים תחילה במגרשי אתו"ס בשילוב הופעה של עדן בן זקן. חגיגות אלה לא יצאו אל הפועל בשל צו סגירה שהוציאה המשטרה לאירוע. בין העירייה והמשטרה התפתחו חילופי האשמות, כאשר המשטרה טענה, כי העירייה לא עמדה בתנאי הבטיחות, ואילו העירייה טענה על הערמת קשיים מצידה של המשטרה. בסופו של דבר האוהדים ארגנו חגיגות ספונטניות משלהם ברחבת האצטדיון.

גורמים במשטרה ובנמל חיפה אישרו ל"כלבו – חיפה והקריות", כי בשלב זה העירייה חזרה בה מכוונתה לקיים את חגיגות האליפות ביום רביעי הקרוב בהאנגר בנמל.

בעיריית חיפה העדיפו שלא להתייחס לדברים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מנהלת 2030

    עכשיו יביאו יועץ להפקות אירועים, יועץ לקשרי משטרה, יועץ לכרטיסים, יועץ למזנונים באירועים ויועץ לסובינירים ומרצ'נדייס.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פשוט מקרה מביך ביותר …אחד המביכים שידעה העיר חיפה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר