אדם נפל מגג בניין ברחוב עמק הזיתים (צילום: דוברות איחוד הצלה)
אדם נפל מגג בניין ברחוב עמק הזיתים (צילום: דוברות איחוד הצלה)

נקבע מותו של האדם שנפל מגג בניין ברחוב עמק הזיתים

בקריה הרפואית רמב"ם נקבע לפני זמן קצר מותו של תושב חיפה, בן 55, שנפל הבוקר מגג בניין ברחוב עמק הזיתים במהלך עבודות שביצע ונפצע באורח אנוש. המשטרה פתחה בחקירת הרקע והנסיבות, ונציג משרד העבודה זומן למקום

פורסם בתאריך: 2.7.21 12:06

המשטרה פתחה בחקירה לפני זמן קצר (שישי) עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר נפילה מגובה של אדם במהלך עבודה שביצע. על פי גורמי הרפואה, מדובר בתושב חיפה, בן 55, שנפצע באורח קשה ופונה לקריה הרפואית רמב"ם, שם נאלצו לקבוע את מותו. הרקע והנסיבות בבדיקה ונציג משרד העבודה זומן למקום.

מוקדם יותר היום דיווחנו, כי צוות אמבולנס של איחוד הצלה ביצע החייאה בגבר כבן 55 שנפל מגג מבנה מגורים, שעליו עבד, ברחוב עמק הזיתים בחיפה. מצבו הוגדר אנוש.

אלימלך רוטלווי, חובש איחוד הצלה: "לדברי השכנים הוא טיפס לגג בקומה הרביעית מעד ואיבד את הכרתו. ביצענו בו פעולות החייאה בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה. כשחזר הדופק הוא פונה במצב קשה לרמב"ם, כשהוא סובל מחבלות ופציעות בראשו ובגפיו".

 

 

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 11:40 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על גבר שנפל מגובה, ככל הנראה במהלך עבודה בבניין בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי, ביצעו בו פעולות החייאה ולאחר שחזר הדופק פינו אותו לרמב"ם, כשהוא במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, מורדם ומונשם.

חובש רפואת חירום במד"א, משה רוזנטל: "הגענו למקום וראינו גבר שוכב על המדרכה מחוסר הכרה לאחר שנפל מגובה של ארבע קומות. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה וסבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד. התחלנו לבצע בו פעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ולאחר שחזר הדופק, פינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה ולא יציב".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר