משטרת מחוז חוף (צילום: חגי פריד)
משטרת מחוז חוף (צילום: חגי פריד)

סגן מפקד תחנת חיפה והמאהבת מואשמים בקבלת דבר במרמה ושיבוש הליכי משפט

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום כתב אישום נגד סנ"צ עמית פולק ונגד תושבת קרית אתא, שהייתה איתו בקשר רומנטי. פולק מואשם בקבלת דבר במרמה וסיוע להתחזות לאחר. תושבת קרית אתא מואשמת באיומים, בקבלת דבר במרמה ובהתחזות לאחר. שניהם מואשמים בשיבוש מהלכי משפט

פורסם בתאריך: 15.7.21 16:23

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד סנ"צ עמית פולק (48), סגן מפקד תחנת חיפה, תושב קרית מוצקין, בגין קבלת דבר במרמה וסיוע להתחזות לאחר ונגד לירון בוסקילה (40) תושבת קרית אתא בגין איומים, קבלת דבר במרמה והתחזות לאחר. בנוסף, שניהם הואשמו בשיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אביטל פינק, פולק ניהל קשר רומנטי עם בוסקילה והיה בהליכים לסיום נישואיו. במקביל הוא ניהל קשר רומנטי עם ארבע שוטרות נוספות. בכתב האישום נטען, כי בוסקילה התקשרה לשוטרות, לעיתים, כשהיא מזדהה כאשתו של פולק, ומאיימת עליהן, כי אם לא יסיימו את הקשר איתו היא תחשוף אותן. בנוסף, נטען, פולק ביקש מבוסקילה לברר עבורו אילו כרטיסי אשראי יש ברשותה של אשתו. לשם כך, נטען בכתב האישום, היא התחזתה בפני חברות האשראי כאחותה של אשתו של פולק, וכך השיגה מידע זה. עוד נטען, כי לאחר שהוגשו תלונות במשטרה נגד בוסקילה בגין אירועים אלה, נפתחה חקירה נגדה, ופולק מסר לה פרטים מתוכה.

באישום הראשון נטען, כי פולק חשד שאשתו בנפרד, איתה היה בהליכי גירושים, משתמשת בכרטיסי האשראי שלו. לשם כך התחזתה בוסקילה לאחותה של אשתו. היא הזדהתה בפני חברת האשראי כ"אחותה" של אשתו וסיפרה כי "אחותה" עברה תאונת דרכים ואינה יכולה לדבר. פולק העביר לה את פרטי תעודת הזהות של אשתו וכן צילום של כרטיס האשראי, אותם נתנה בוסקילה לחברת האשראי. בהמשך, כך נטען, עשתה זאת בוסקילה בשני מקרים נוספים לשתי חברות אשראי נוספות.

על פי כתב האישום: "במעשיו האמורים לעיל באישום זה, קיבל הנאשם את המידע מחברות כרטיסי האשראי במרמה וסייע לנאשמת להתחזות לאחר בכוונה להונות. במעשיה האמורים לעיל באישום זה, התחזתה הנאשמת לאחרת בכוונה להונות וכן קיבלה את המידע מחברות כרטיסי האשראי במרמה". בגין עבירות אלה מואשם פולק בקבלת דבר במרמה ובסיוע להתחזות.

 

 

על פי כתב האישום, בוסקילה מואשמת כי איימה על שוטרת שעימה היו לפולק יחסים רומנטיים, כי תמסור מידע על יחסים אלה לבעלה של השוטרת. אשתו של פולק ביחד עם אותה שוטרת מאוימת, הגישו תלונה על המעשים האלה, ובוסקילה נחקרה באזהרה בתחנת נהריה. לאחר שמפקדת התחנה מסרה לפולק פרטים על החקירה, הוא העביר אותם לבוסקילה ובהמשך הם בדקו את מכשירי הטלפון הניידים, כדי לוודא שאין בו תכתובות שעלולות להפליל את בוסקילה. בשל מעשים אלה הם מואשמים בעבירות של שיבוש מהלכי חקירה.

בארבעה אישומים נוספים מואשמת בוסקילה באיומים גם על שוטרות נוספות עימן היה פולק בקשרים רומנטיים. היא נהגה להפחיד או להקניט את השוטרות ואיימה בפגיעה שלא כדין בשמן הטוב.

בסוף כתב האישום מודיעה המחלקה לחקירות שוטרים לשניים: "קיימת אפשרות לפיה יתבקש בית המשפט להטיל על הנאשמים עונש מאסר בפועל, אם יורשעו בתיק זה".

במח"ש אמרו, כי סנ"צ פולק לא נחקר בחשד ליחסים אסורים, שכן השוטרות לא היו כפופות לו, הוא לא הושעה מתפקידו ועדיין משמש סגן מפקד תחנת חיפה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בעקבות הגשת כתב האישום נגד הקצין, החליטו מפכ"ל רנ"צ המשטרה יעקב שבתאי ומפקד המחוז ניצב יורם סופר על סיום תפקידו המיידי. במקביל עם קבלת החומר בעניינו, יישקלו נקיטת צעדים מינהליים כמקובל".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר