עינת קליש רותם ונחשון צוק (צילומים: ראובן כהן, בועז כהן)

בית המשפט דחה בקשה לצו ביניים של קליש וצוק נגד קואליציית השינוי

בית המשפט המחוזי בחיפה דחה את הבקשה שהגישו קליש רותם ונחשון צוק נגד 17 חברי קואליציית השינוי לצו ביניים הקובע כי "ישיבת מועצה לא תתקיים עד שייחשפו כלל ההסכמות ו/או הסכמים בין המשיבים העולים כדי הסכמים פוליטיים". קואליציית השינוי: "התכסיסים המשפטיים והפוליטיים של קליש רותם לא מרשימים אף אחד"

פורסם בתאריך: 15.7.21 17:43

נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה, השופט רון שפירא, דחה את בקשתם של ראש עיריית חיפה עינת קליש רותם וסגנה וממלא מקומה נחשון צוק למתן צו ביניים למנוע את כינוס ישיבת המועצה ביום ראשון הקרוב.

בעתירתם ביקשו קליש וצוק, כי בית המשפט יוציא צו ביניים "הקובע כי ישיבת מועצה כאמור לא תתקיים עד שייחשפו כלל ההסכמות ו/או ההסכמים בין המשיבים (חברי קואליציית השינוי – ב"כ) העולים לכדי הסכמים פוליטיים". עוד מבקשים קליש וצוק מבית המשפט: "ליתן סעד ארעי וזמני המורה על הקפאת ו/או התליית הדרישה לזימון ישיבת המליאה, וזאת עד לחשיפת והנחת מלוא ההסכמים ו/או התקנונים ו/או ההסכמות שבין המשיבים, בין שהונחו במסמך ללא חתימה ו/או בין שנחתמו וכן כל הסכמות שנעשו בין בעל פה ובין בדרך אחרת, ו/או כאלו שהשתכללו לכדי הסכם מחייב בין הצדדים להם".

השופט שפירא, שדחה את בקשתם של קליש וצוק, קבע כי דיון בעניין קיום הישיבה יתקיים ביום ראשון בשעה 14:00. "לא מצאתי מקום ליתן צו ביניים לדיון ביום ראשון", דברי השופט.

 

כמו כן ביקשו קליש וצוק: "ליתן פסק דין הצהרתי, הקובע כי הבקשה לכנס ישיבת המועצה עומדת בניגוד להוראות דין, בין היתר משום שמהווה הפרת חובת פרסום הסכמים ו/או הסכמות פוליטיות ו/או כאלו שהשתכללו לכדי הסכם מחייב בין הצדדים להם, ו/או הקשורים בהסכמות הפוליטיות ובפרט בעניין הפסקת כהונת סגני ראש עיר".

דבר נוסף אותו ביקשו קליש וצוק מבית המשפט הוא "ליתן פסק דין הקובע כי על המשיבים לעמוד בחובת הפרסום ולפרסם ולהניח על שולחן המועצה את מלוא ההסכמים ו/או התקנונים שבין המשיבים".

מקואליציית השינוי נמסר בתגובה: "אין ספק שהתכסיסים המשפטיים והפוליטיים של קליש רותם לא מרשימים אף אחד. לצערנו, הם פוגעים בשמה הטוב של העיר חיפה. בראשון נתכנס ונחזיר את העיר חיפה למסלול הנכון. זהו אקורד הסיום הצורם של עידן קליש רותם בחיפה".


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. שלמה

    מצויין. כדאי לבדוק מי מבין אנשי האופוזיציה חושק במשרת סגן ראש העיר והמשכורת השמנה שבצידה. זה יסביר לכם כמה דברים.

  2. עובד עירייה

    שבענו מכם צוקליש….תחזירו את המפתחות ותלכן הביתה בכבוד. ההתנהלות שלכם לא ראויה

  3. תגובה לשלמה

    לידיעתך – אנשי האופוזיציה מוכנים למלא את תפקיד סגן ראש העיר בהתנדבות מלאה וללא כל שכר. כי כלו כל הקיצים. קליש וצוק חייבים ללכת. הגיע הזמן להנהגה חדשה – מקצועית, אחראית, אמינה ושקולה, והגיע הזמן לרוח חדשה – טובה יותר מהרוח הרעה המנשבת כבר למעלה משנתיים וחצי בלשכת ראשת העיר חיפה. כי לחיפה מגיע טוב יותר!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר