ד"ר חיים ברק (צילום: דוברות כללית)
ד"ר חיים ברק (צילום: דוברות כללית)

מנהל חדש למרכז לבריאות הילד של כללית בקריון

ד"ר חיים ברק, מומחה ברפואת ילדים, מחליף בתפקיד את ד"ר חנן בבילסקי שניהל את המרכז במשך שנים רבות. ד"ר ברק: "להיות רופא ובפרט רופא ילדים זו זכות, זהו מקצוע המאתגר והמתגמל ביותר שיש. לראות ילד חולה וחלש ובתוך יומיים לראות אותו רץ ומשחק ברחבי המרפאה שווה את כל המאמץ"

פורסם בתאריך: 19.9.22 14:43

ד"ר חיים ברק, מומחה ברפואת ילדים, מונה למנהל הרפואי של מרכז בריאות הילד של כללית בקריון ומחליף בתפקיד את ד"ר חנן בבילסקי שניהל את המרכז במשך שנים רבות.

ד"ר ברק, בן 44 נשוי + 3, מתגורר בקורנית, בוגר לימודי רפואה בפקולטה לרפואה של הטכניון. את הסטאז' עשה בבית חולים העמק מקבוצת כללית ואת ההתמחות ברפואת ילדים עשה במחלקת ילדים במרכז הרפואי כרמל מקבוצת כללית. במרכז לבריאות הילד בקריון הוא עובד כ-10 שנים.

"עבורי, להיות רופא ובפרט רופא ילדים זו זכות, זהו מקצוע המאתגר והמתגמל ביותר שיש. לראות ילד חולה וחלש ובתוך יומיים לראות אותו רץ ומשחק ברחבי המרפאה שווה את כל המאמץ", הוא אומר.

בזמנו הפנוי, ד"ר ברק אוהב לקרוא ספרים, ספורט בכלל וכדורגל בפרט ומגדיר את עצמו כ"אוהד שרוף" של מכבי חיפה מגיל אפס.

במרכז לבריאות הילד בקריון ניתן לקבל שירות רפואי במגוון תחומים: רפואת ילדים, אבחון וטיפול בהפרעות קשב וריכוז, אורתופדיה, אלרגיה, מחלת ריאות, אנדוקרינולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, כירורגיה, המטולוגיה, טיפול בהרטבת לילה, תזונה ודיאטה, שירותי סיעוד, בניהולה של חנה פרנס, ושירותי משרד, בניהולה של רונית יעקובי.

ד"ר ברק: "אני נרגש שנבחרתי לנהל את המרפאה. ילדי כללית ימשיכו לקבל את השירות הרפואי והמקצועי הטוב ביותר. אני ממליץ לכולם, במיוחד לילדים שלנו להקפיד על תזונה בריאה ומאוזנת, לישון שנת לילה טובה ולעסוק בפעילות גופנית. אם עשיתם את כל זה, כבר עשיתם חצי דרך לשגרת אורח חיים בריא".

 

 

אירועי בריאות למען הילדים

לדברי ד"ר ברק, "בנוסף לעבודה בשגרה, אנו במרכז בריאות הילד עורכים אירועי בריאות למען הילדים. אנו סבורים שאירוע מהנה במרפאה, זו הזדמנות של הילדים לפגוש את צוות המרפאה בנסיבות בלתי פורמליות, להעניק להם חוויה מהנה, וכך כשיגיעו למרפאה בעת טיפול או מחלה, הם יפחדו פחות וישתפו פעולה. בנוסף, זו הזדמנות לאתר בעיות רפואיות לפני הכניסה לבית הספר ולטפל בהן מבעוד מועד. רק לאחרונה ערכנו, כל צוות המרפאה, אירוע חוגגים 6 לילדים שעולים לכיתה א', שהגיעו יחד עם אחיהם והוריהם. הם קיבלו מדליה של 'שלום כיתה א" וחילקנו אותם לתחנות הדרכה ופעילויות שונות: צוות הסיעוד מדד גובה, משקל ולחץ דם לילדים; אחות המרפאה המוכרת שלומית בן ארי הסבירה לילדים והוריהם על החיסונים שמקבלים הילדים; חנה פרנס הדריכה והדגימה הכנת כריך בריא; העובדות הסוציאליות כרמית שמיר וליטל שמיל שוחחו עם ההורים בנושא הכנה רגשית לכיתה א'; המרפאה בעיסוק נעמה שנטל ריצ'יוול הדריכה את המשתתפים על יציבה נכונה, ארגונומיה וכיצד יש לשאת נכון את תיק בית הספר; אופטומטריסט ערך בדיקות ראייה לילדים; נציגה מרפואה משלימה הציגה והדגימה מגוון טיפולים בתחום; הילדים קיבלו הדרכה על בריאות השן והחשיבות שבצחצוח שיניים. תחנה נוספת הייתה עמדת צילום. הילדים הצטלמו וקיבלו מזכרת מהאירוע המהנה, שבסיומו גם קיבלו שי בעל מסר בריאותי. הן הצוות והן הילדים נהנו מאוד".

חוגגים 6 לילדים שעולים לכיתה א' בקריון (צילום: דוברות כללית)

חוגגים 6 לילדים שעולים לכיתה א' בקריון (צילום: דוברות כללית)

ד"ר סילבי שילר, מנהלת מינהלת קריות, מחוז חיפה וגליל מערבי בכללית: "אני מברכת את ד"ר חיים ברק לרגל כניסתו לתפקיד ובטוחה שימשיך להצעיד את המרכז למצוינות. הילדים וההורים בכללית בידיים טובות ומקבלים את השירות הטוב ביותר. אנו ממשיכים כל העת להרחיב את השירותים ולהכניס חדשים, ובכך ולהעניק רפואה איכותית לילדי הקריות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר