ד"ר אלנברג ופרופ' פילר מנהל המחלקה (צילום: אלי דדון)
ד"ר אלנברג ופרופ' פילר מנהל המחלקה (צילום: אלי דדון)

מנהל מרחבי חדש לתחום רפואת הגסטרו בילדים בביה"ח כרמל ובמחוז חיפה והגליל המערבי של כללית

לתפקיד מונה ד"ר יגאל אלנברג-אלטר, שבתפקידו הקודם שימש מנהל מרכז בריאות הילד בטירת כרמל. כתב המינוי הוענק לו באירוע חגיגי בהשתתפות חברי הנהלת בית החולים וכללית במחוז

פורסם בתאריך: 28.9.22 14:54

תחום רפואת גסטרו ילדים במרכז הרפואי כרמל ובכללית מתרחב עם מינויו של ד"ר יגאל אלנברג למנהל המרחבי של התחום במחוז חיפה והגליל המערבי של כללית. כתב המינוי הוענק לד"ר אלנברג על ידי מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג, המנהלת הרפואית של המחוז ד"ר לילך צולר ומנהל מחלקת ילדים בכרמל פרופ' גיורא פילר באירוע חגיגי. באירוע השתתפו גם סגני מנהל בית החולים ד"ר שני ברוש וד"ר בני רביב, יו"ר ועד הרופאים ד"ר אריה ביטרמן ומנהלת משאבי אנוש אינה שקליאר אמסלם.

ד"ר אלנברג למד רפואה בטכניון והתמחה ברפואת ילדים בבית החולים כרמל. בהמשך עשה את התמחות העל בגסטרואנטרולוגיה ילדים בבית החולים רות לילדים. בתפקידו הקודם שימש מנהל מרכז בריאות הילד בטירת כרמל.

ד"ר יגאל אלנברג עם חברי הנהלת כרמל והמחוז בעת קבלת המינוי (צילום: אלי דדון)

ד"ר יגאל אלנברג עם חברי הנהלת כרמל והמחוז בעת קבלת המינוי (צילום: אלי דדון)

ד"ר גולדברג וד"ר צולר בירכו את ד"ר אלנברג ואמרו: "ד"ר אלנברג הוא רופא גסטרו מצטיין ומיוחד. הוא הוביל את מרכז בריאות הילד בטירת כרמל למקומות מצוינים וגם בבית החולים כרמל הוא התבלט והצטיין. אנחנו גאים ושמחים על הבחירה בו למנהל מרחבי".

ד"ר אלנברג יהיה אחראי, במסגרת תפקידו, אלנברג על כל תחום הגסטרואנטרולוגיה והתזונה בילדים. תחום רפואת הגסטרו בילדים מקיף מחלות מערכת העיכול השונות, בין השאר: מחלות מעי דלקתיות, מחלות אאוזינופיליות של מערכת העיכול, מחלות אוטואימוניות כגון צליאק ומחלות כבד ודרכי מרה, לייפת כיסתית, תוך התייחסות להיבטים המיוחדים לילדים כגון גדילה והתפתחות.

 

 

יצוין, כי השירות ביחידת הגסטרו בכרמל עובד בשיתוף פעולה מלא ורציף עם כל הדיסציפלינות השונות – תתי המקצועות בילדים, הדמיה, פתולוגיה, אשפוז יום ומיון ילדים, חלק בלתי נפרד משירותי מחלקת הילדים בכרמל.

מנהל המחלקה פרופ' פילר בירך את ד"ר אלנברג: "ד"ר אלנברג הוא רופא מצטיין גם כרופא ילדים וכמובן גם כרופא גסטרו. ההורים והמטופלים שלנו אוהבים אותו מאוד. ד"ר אלנברג הוא נכס עצום למחלקה ברמה האנושית, ברמה החברית ובמחויבות שלו לילדים ולחולים. אני מברך אותו ומאחל לו הצלחה גדולה מעומק הלב".

ד"ר אלנברג סיכם: "תקופת העבודה שלי במרפאה בטירת כרמל לימדה אותי רבות על החיבור המיוחד והמדהים בין המחוז, בית החולים והקהילה. אני סמוך ובטוח כי המרוויחים הגדולים ביותר יהיו המטופלים שלנו שיזכו לשירות מקצועי רחב וטוב יותר עבורם. אני מבקש להודות למנהל המחלקה פרופ' פילר שהוא המנטור הטוב ביותר שיש, על החברות והתמיכה בי לאורך כל הדרך".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר