חנוכת מרפאת כללית המחודשת בדלית אל-כרמל (צילום: דוברות כללית)
חנוכת מרפאת כללית המחודשת בדלית אל-כרמל (צילום: דוברות כללית)

נחנכה מרפאת כללית המחודשת בדלית אל-כרמל

המרפאה המפוארת נחנכה בשבוע שעבר בטקס חגיגי במעמד המנהיג הדתי-רוחני של העדה הדרוזית השיח' מואפק טריף, ראש מועצת דלית אל כרמל רפיק חלבי ומנהל המחוז של כללית רונן נודלמן

פורסם בתאריך: 21.12.22 13:56

ביום שלישי שעבר התקיים בדלית אל-כרמל טקס חנוכת המרפאה המחודשת של כללית, ששודרגה בהשקעה של מיליונים. האירוע התקיים במעמד המנהיג הדתי-רוחני של העדה הדרוזית, השיח' מואפק טריף, ראש מועצת דלית אל-כרמל רפיק חלבי, מנהל המחוז של כללית רונן נודלמן, חברי הנהלת המחוז, צוות הנהלת המינהלת, צוות המרפאה בראשותו של ד"ר אמין בטחיש ונכבדים נוספים מהעדה.

"אני שמח ונרגש לעמוד כאן היום, במרפאה החדישה והמושקעת. אנו שמחים מאוד במשכננו החדש ונמשיך להעניק שירות מצוין למטופלי המרפאה", בירך ד"ר בטחיש.

עבודות השיפוץ במרפאה החדשה בוצעו במרץ במהלך השנה האחרונה, והתוצאה  – מרפאה מפוארת ומושקעת, שבה הוקדשה מחשבה רבה על תכנון מדויק עבור הצוות ועבור המטופלים. במרפאת דלית אל-כרמל ניתנים שרותי רפואת משפחה, רפואת ילדים ומגוון רחב של תחומי רפואה יועצת, שירותי משרד, סיעוד, בית מרקחת ומכון פיזיותרפיה חדיש ומשוכלל.

 

 

השיח' טריף: "אני מברך את מנהל המחוז, רונן נודלמן על איכות וזמינות השירות הרפואי ביישובים הדרוזיים ועל ההתחדשות בדלית אל כרמל".

מנהל המחוז נודלמן אמר באירוע: "אני מודה לכל המכובדים על נוכחותם החשובה בטקס, זהו יום חגיגי ומרגש. השילוב של מבנה חדשני, מרווח ויפהפה עם צוות ותיק ומקצועי שעושה דרך ארוכה ביחד, מהווה מענה זמין ואיכותי לתושבי היישוב. לרווחת הצוות והמטופלים, שיפצנו את מבנה המרפאה, ובנוסף למכון הפיזיותרפיה הקיים במרפאה, הוקם חדר סדנאות, שבו יתקיימו סדנאות במגוון תחומים לכל האוכלוסייה. נמשיך לשפר ולשדרג את השירותים בדלית אל-כרמל והסביבה לרווחת התושבים, ובימים אלו אנו עובדים במרץ להקמת שלוחה של התפתחות הילד ביישוב, כולל מעטפת ומענה של צוות פרא רפואי".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר