צוות המחלקה פנימית ג' בכרמל (צילום: אלי דדון)
צוות המחלקה פנימית ג' בכרמל (צילום: אלי דדון)

ובמקום הראשון: המחלקה פנימית ג' במרכז הרפואי כרמל

המחלקה זכתה במקום הראשון מבין המחלקות הפנימיות בבית החולים בסקר חוויית המטופל. בנוסף, היא ממוקמת במקומות הראשונים מבין כ-35 מחלקות פנימיות בכל בתי החולים של כללית בישראל

פורסם בתאריך: 30.1.23 12:36

בסקר חווית המטופל המסכם לשנת 2022, שנערך בכל בתי החולים של כללית ובדק עשרות מחלקות פנימיות בכל הארץ, קיבלה המחלקה הפנימית ג' במרכז הרפואי כרמל את הציון הגבוה ביותר בחטיבה הפנימית בכרמל, והיא נמנית עם שלוש המחלקות הנמצאות במקומות הראשונים בכל בתי החולים של כללית.

ד"ר אירנה ברגמן, מנהלת המחלקה (צילום: אלי דדון)

ד"ר אירנה ברגמן, מנהלת המחלקה (צילום: אלי דדון)

ד"ר אירנה ברגמן, שמנהלת את המחלקה בהצלחה כבר 10 שנים: "בורכנו בצוות מסור ומקצועי שהוא גאווה לכל מחלקה. הצוות עושה הכל כדי להעניק למטופלים טיפול מקצועי, איכותי ואמפתי. צוות ששם את המטופל ומשפחתו במרכז הטיפול, אני גאה בצוות המחלקה שלנו".

 

 

מי שמסייעת ומהווה חלק בלתי נפרד מהצלחת המחלקה, מנהלת הסיעוד נורית יעקב: "הצוות הסיעודי במחלקה שלנו מצטיין במתן שירות איכותי מסור ומקצועי ובתודעת שירות גבוהה. חוויית המטופל היא חלק אינטגרלי מטיפול רפואי וסיעודי איכותי. אני והצוות הסיעודי שמים את המטופל ואת הטיפול בו במרכז".

נורית יעקב, מנהלת הסיעוד במחלקה (צילום: אלי דדון)

נורית יעקב, מנהלת הסיעוד במחלקה (צילום: אלי דדון)

מנתוני הסקר, שנערך בקרב מאות מטופלים בכל המחלקות הפנימיות בבתי החולים של כללית ברחבי הארץ, עולה כי המחלקה הפנימית ג' בכרמל הצטיינה במיוחד ביחס אדיב ומכבד מצד האחיות עם הציון 93 אחוז, התיאום בין אנשי הצוות היה גבוה ומועיל למטופל ולמשפחתו, התחושה של המטופל שהוא נמצא בידיים טובות הייתה הגבוהה ביותר מבין המחלקות, וכך גם רמת הניקיון במחלקה הייתה גבוהה ביותר וקיבלה את הציון 98 אחוז.

ד"ר ברגמן: "אני מאמינה שכל אחד ואחת מאיתנו כאן כדי לפעול בצורה ערכית ומוסרית מתוך מחויבות ואחריות כלפי מטופלינו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר