ד"ר מאשה גרנות (צילום: דוברות כללית)
ד"ר מאשה גרנות (צילום: דוברות כללית)

בריא להכיר: ד"ר מאשה גרנות, רופאת משפחה במרפאת כללית בנימין בראון (רוממה)

"אני נהנית לקום בבוקר לעבודתי, זה מה שמניע אותי לעשייה כל יום מחדש. הקשר הבינאישי עם המטופלים והמפגש עם אנשים חדשים מעניק לי תחושת סיפוק, זה מפרה אותי", אומרת ד"ר גרנות, אותה תוכלו לפגוש במרפאת בנימין בראון (רוממה) של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי

פורסם בתאריך: 16.2.23 12:46

ד"ר מאשה גרנות, רופאת משפחה, מתגוררת בחיפה, בוגרת תואר ראשון בביולוגיה מאוניברסיטת תל אביב ותואר דוקטור לרפואה M.D מאוניברסיטת בר אילן. את הסטאז' עשתה במרכז הרפואי כרמל, ואת ההתמחות ברפואת משפחה מבצעת במחלקה לרפואת משפחה במחוז חיפה וגליל מערבי.

ד"ר גרנות עבדה במרפאת כללית יוליוסבורגר, וכעת ניתן לפגוש אותה במרפאת כללית בנימין בראון (רוממה) בחיפה. בזמנה הפנוי ד"ר גרנות אוהבת לטייל בטבע ולבלות זמן איכות עם המשפחה והחברים.

"אני שמחה להצטרף לצוות מרפאת רוממה. אני נהנית לקום בבוקר לעבודתי, זה מה שמניע אותי לעשייה כל יום מחדש. הקשר הבינאישי עם המטופלים והמפגש עם אנשים חדשים מעניק לי תחושת סיפוק, זה מפרה אותי. העבודה כרופאת משפחה מעניקה לי הזדמנות לבוא לידי ביטוי, הן מהצד ההומני והן מהפן המקצועי. זהו דבר שאיני מתפשרת עליו", אומרת ד"ר גרנות.

 

 

במרפאת רוממה, בניהולה של ד"ר שרונה אמר, ניתן לקבל שירותי רפואה במגוון מקצועות: רפואת משפחה, ילדים, תזונה ודיאטה, שירותי סיעוד, משרד ובית מרקחת.

בנוסף לשירותים הניתנים במרפאות, כאשר מתעוררת בעיה רפואית אין צורך לצאת מהבית, ולנוחיותכם עומד שירות של ייעוץ אונליין, ללא עלות למבוטחי כללית, ובו ניתן לקבל בווידאו-צ'אט ייעוץ על ידי מומחים איכותיים ומנוסים ברפואת משפחה, ילדים ועור. שירות רופאי ילדים אונליין פועל 24 שעות ביממה, בסופי שבוע וחגים. שירות רופאי משפחה אונליין פועל במהלך כל השבוע, כולל סופי שבוע וחגים בין השעות 23:00-13:00, שירות רופאי עור אונליין פועל במהלך השבוע בין השעות 22:00-08:00 וימי שישי 13:00-08:00. ניתן להירשם לייעוץ דרך אתר כללית, האפליקציה ומוקד 2700*.

בנוסף, במרפאה פועל שירות תרופות עד הבית. במסגרת שירות זה, המטופל יכול להזמין באמצעות האתר או אפליקציית כללית תרופות עד לביתו, והמשלוח מגיע אליו בתוך כשני ימי עסקים. עלות המשלוח הינו 27 שקלים, ומגיל 75 ואילך השירות הוא ללא תשלום. התשלום מבוצע באמצעות הוראת התשלום הקבועה (בילינג). המשלוח ללא עלות בקנייה מעל 150 שקלים (לא כולל תרופות מרשם).

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר