מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג עם ד"ר מוחמד חמד סעיד וד"ר מיכל שטיינברג (צילום: אלי דדון)
מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג עם ד"ר מוחמד חמד סעיד וד"ר מיכל שטיינברג (צילום: אלי דדון)

זו שיוצאת וזה שנכנס: אחראי סטאז'רים חדש במרכז הרפואי כרמל

ד"ר מוחמד חמד סעיד, סגן מנהל מחלקת ילדים, מחליף בתפקיד את ד"ר מיכל שטיינברג שמסיימת את תפקידה לאחר שש שנים. ד"ר חמד סעיד: "אני מאמין שביחד נצליח נהפוך את כרמל לאבן שואבת לסטז'רים מצטיינים"

פורסם בתאריך: 19.2.23 13:14

ד"ר מוחמד חמד סעיד מונה לאחראי הסטאז'רים של המרכז הרפואי כרמל ומחליף בתפקיד את ד"ר מיכל שטיינברג, ששימשה בתפקיד בשש השנים האחרונות. ד"ר שטיינברג מונתה ליו"ר החוג לרפואת ריאות בפקולטה לרפואה של הטכניון, והיא מובילה מיזם הוראה ברונכיאקטזיות בחברה האירופית לרפואת ריאות.

ד"ר שטיינברג: "בשנים ששימשתי בתפקיד הייתה לי הזכות לפגוש ברופאי העתיד. שמחתי לפגוש רופאים לומדים, סקרנים ועם זאת אנושיים. בכל מכתב תודה שסטאז'ר מקבל ממטופל, אני רואה תעודת כבוד לסטאז'ר ולבית החולים. סטאז'רים רבים משלבים מחקר עם רפואה בהצלחה רבה, ואין לי ספק שדור העתיד יקדם רבות את הרפואה".

ד"ר חמד סעיד התחיל את דרכו במרכז הרפואי כרמל כסטאז'ר מצטיין לפני כ-15 שנה. הוא משמש סגן מנהל מחלקת ילדים ומנהל מרפאת ראומטולוגיה ילדים, והוא בוגר תוכנית עתודה ניהולית בכירה בכללית.

במסגרת תפקידו יהיה ד"ר חמד סעיד אחראי על קבלת הסטאז'רים לבית החולים והכשרתים לאורך השנה לקראת היותם רופאים לעתיד תוך הידוק הקשר מול משרד הבריאות.

"אני מביא איתי לתפקיד את שימור הרמה הגבוה שהציבה ד"ר שטיינברג בהעצמת הסטאז'ר ושיפור הלמידה של הסטאז'רים בבית החולים ושאיפה למצוינות", אומר ד"ר חמד סעיד. "אני מאמין שבסיועה של ההנהלה ומנהלי המחלקות השונות ובשיתוף עם היחידה להוראה ואקדמיה, בניהולה של ד"ר דבי זיסמן, נצטיין גם בשנים הבאות ונהפוך את כרמל לאבן שואבת לסטאז'רים מצטיינים".

 

 

המרכז הרפואי כרמל זוכה לאורך השנים בציונים גבוהים בהערכת הסטז'רים ונחשב לאחד מבתי החולים המבוקשים בישראל לסטאז'. במחלקות השונות של כרמל עובדים כ-60 סטאז'רים, דור העתיד של הרפואה בישראל.

ד"ר שטיינברג מוסיפה: "במהלך שש שנותיי בתפקיד הונהגו שינויים רבים בנוהל הסטאז' בכרמל, ביניהם הקמת תוכנית הדרכת סטאז'רים מרוכזת, תכנית מנטורינג אישית ("לגעת בעתיד" בהובלת פרופ' פליגלמן וד"ר גולדשטיין) וכן ימים פתוחים לסטאז'רים לפני הסטאז'. אני מבקשת לציין את מעורבות כל צוות בית החולים ובעיקר את חגית קרסו, רכזת פיתוח צוות רפואי שמהווה אוזן קשבת לכל הסטאז'רים ומתפעלת את כל הפן הלוגיסטי של ההדרכות, וכמובן ד"ר דבי זיסמן, ד"ר שני ברוש וד"ר אבי גולדברג ששמים דגש רב על פיתוח צוות רפואי ובכללם הסטז'רים".

מנהל המרכז הרפואי כרמל ד"ר אבי גולדברג הודה לד"ר שטיינברג על תרומתה החשובה לבית החולים בתפקיד שמילאה ואיחל הצלחה רבה לד"ר חמד סעיד בתפקידו.

ד"ר מוחמד חמד סעיד, בן 39, הוא תושב הכפר כאבול שבגליל המערבי, נשוי ללינה, עורכת דין, ואב לשתי בנות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר