עוז יאיר ויפתח רוזי (צילום: אלי דדון)
עוז יאיר ויפתח רוזי (צילום: אלי דדון)

המרכז הרפואי כרמל: מנהל חדש למערך הלוגיסטי

לתפקיד מונה יפתח רוזי, תושב קיבוץ כברי, שבתפקידו האחרון שימש מנהל אזור גליל בקופת חולים לאומית, שם היה אחראי ב-10 השנים האחרונות על 34 מרפאות ועל יותר מ-150 עובדים. ב-25 השנים האחרונות הוא מתנדב ביחידת החילוץ גליל-כרמל, הפועלת לחילוץ מטיילים שאיבדו את דרכם או נפלו מגובה

פורסם בתאריך: 5.3.23 12:08

יפתח רוזי (47), תושב קיבוץ כברי, מונה למנהל המערך הלוגיסטי במרכז הרפואי כרמל.

רוזי נולד בערד, שירת בצה"ל בפיקוד דרום בתפקידי חינוך, ידיעת הארץ ומורשת קרב. הוא בוגר תואר ראשון במדעי המדינה ולימודי המזרח התיכון באוניברסיטת בן גוריון ותואר שני במינהל עסקים באוניברסיטת חיפה. בעברו שימש מנהל אזור בחברת חוגלה קימברלי, מנהל אזור מרכז-צפון בחברת ביקור רופא, ובתפקידו האחרון שימש מנהל אזור גליל בקופת חולים לאומית, שם היה אחראי ב-10 השנים האחרונות על 34 מרפאות ועל יותר מ-150 עובדים.

במסגרת תפקידו כמנהל המערך הלוגיסטי בכרמל, רוזי יהיה אחראי על מתן שירות פנים לבית החולים בכל נושא הלוגיסטיקה, הרכש, המטבח, המשק והניקיון, ניהול מחסנים, שינוע רפואי, אספקה סטרילית ועוד. תחת אחריותו – כ-200 עובדים.

 

 

"באתי לכרמל, כי מצאתי כאן משפחה חמה. יש כאן אתגרים מקצועיים רבים ואנשים טובים", אומר רוזי, "אני מביא איתי ניסיון מקצועי בניהול אנשים, תודעת שירות ברמה גבוהה, חיבור לעולם הבריאות ומתן פתרונות יצירתיים לבעיות שעולות".

רוזי מתנדב זה כ-25 שנה ביחידת החילוץ גליל-כרמל, הפועלת לחילוץ מטיילים שאיבדו את דרכם או נפלו מגובה. במסגרת התנדבותו, הוא פועל לאיתור נעדרים והענקת סיוע רפואי לכל מי שנתקע בשטח. בכל שנה שותף רוזי לכ-220 חילוצים ברמות קושי שונות. ההתנדבות, הוא אומר, נותנת לו סיפוק אדיר. במעט זמן שנותר לו, רוזי הוא גם נגר חובב. הוא בונה רהיטים ופרגולות ומאוד אוהב לשלב עץ עם ברזל.

יפתח רוזי, מנהל המערך הלוגיסטי של כרמל (צילום: אלי דדון)

יפתח רוזי, מנהל המערך הלוגיסטי של כרמל (צילום: אלי דדון)

"אני מאמין שהכל מתחיל באנשים", אומר רוזי, "אני בא לכרמל עם רצון עז לתרום את חלקי לעשייה המבורכת הקיימת כאן. כרמל הוא בית חולים ששמו הולך לפניו".

עוז יאיר, המנהל האדמיניסטרטיבי של כרמל: "יפתח הוא בחירה מעולה למערך מצטיין. יפתח הוא בעל הכישורים, הידע והניסיון להוביל את התחום הלוגיסטי בבית החולים אל מול האתגרים השונים: התעצמות טכנולוגית, מצוינות בתחום שירות הפנים ועוד. תחום האחריות מגוון וכולל אחריות תפעולית לצד אחריות כלכלית עם יכולת השפעה רבה על הנעשה בבית החולים. אני בטוח בהצלחתו של יפתח".

יפתח רוזי נשוי למאיה, מנהלת משאבי אנוש במפעל בצפון, ואב לאיתמר (16 וחצי), תלמיד תיכון, שחר (12) תלמיד חטיבת ביניים, ועלמה (9) תלמידת בית ספר יסודי.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מטופלת לשעבר

    בית חולים הטוב בארץ. אחים אחיות שלא פחות ממלאכים.
    הזדמנות להודות לפנימית ב' צוות האחים המלאכים שמטפלים במסירות אינסופית.
    ומחלקת עיניים לאחות בשם האהובה שגם היא נשמה טובה של מלא❤

  2. מטופלת לשעבר

    בית חולים הטוב בארץ. אחים אחיות שלא פחות ממלאכים.
    הזדמנות להודות לפנימית ב' צוות האחים המלאכים שמטפלים במסירות אינסופית.
    ומחלקת עיניים לאחות בשם אהובה שגם היא נשמה טובה של מלאך❤

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר