כהן במכון ה-MRI עם המנהל האדמיניסטרטיבי דורי בז'רנו (צילום: אלי דדון)
כהן במכון ה-MRI עם המנהל האדמיניסטרטיבי דורי בז'רנו (צילום: אלי דדון)

מנכ"ל כללית ביקר במרכז הרפואי כרמל: "אתם מעוררי השראה"

מנכ"ל כללית אלי כהן בביקור שערך בכרמל: "כרמל הוא בית חולים מצטיין עם מרכזי מצוינות בולטים וצוות עם ברק עיניים. יש כאן התעצמות טכנולוגית מרשימה במיליוני שקלים. הנהלת כללית גאה בבית החולים ונמשיך לקדם אותו כמרכז רפואי מוביל ומצטיין"

פורסם בתאריך: 7.5.23 12:25

מנכ"ל כללית אלי כהן, סמנכ"לית בתי החולים ד"ר אורלי וינשטיין וההנהלה הבכירה של כללית ערכו ביקור מקצועי במרכז הרפואי כרמל. כהן שמע ממנהל כרמל, ד"ר אבי גולדברג, ומחברי הנהלת בית החולים על ההישגים בשנה החולפת, בהם מובילוּת בשירות, איכות רפואית חדשנית, המשך קידום ההצטיידות הטכנולוגית של בית החולים עם מכשירי ה-MRI ו ה-PET CT החדשים והקמת חדר צנתורים שלישי, תוך היערכות להפעלת השירותים החדשים, הכשרה ואיוש כוח אדם. ד"ר גולדברג ציין את המשך טיפוח רשות המחקר, המיקוד בחינוך רפואי וטיפוח ההוראה, צמצום השחיקה והמשך צמצום הביורוקרטיה.

מנכ"ל כללית אלי כהן וחברי הנהלת כרמל (צילום: אלי דדון)

מנכ"ל כללית אלי כהן וחברי הנהלת כרמל (צילום: אלי דדון)

חברי ההנהלה הציגו שיתופי פעולה רבים ומוצלחים עם מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית וכן פרויקטים מרכזיים והישגים רבים באיכות הרפואית ובטיחות המטופל, זמינות השירותים וניצול תשתיות, חווית המטופל ושביעות רצון העובדים. חברי ההנהלה הדגישו בפני המנכ"ל את חשיבותו של חיזוק מודל החיבור בין הקהילה לבית חולים תוך שימוש בשולחנות עגולים לדיונים מרחביים ונושאים נוספים.

במהלך הביקור יצאו כהן, ד"ר גולדברג וחברי ההנהלה לביקור בשטח ופגשו מקרוב את עובדי כרמל. כהן שמע מהם על ההתמודדות ועל האתגרים איתם הם מתמודדים.

כהן בחדר הצנתורים עם מנהל מערך הלב, פרופ' שירן ופרופ' יפה (צילום: אלי דדון)

כהן בחדר הצנתורים עם מנהל מערך הלב, פרופ' שירן ופרופ' יפה (צילום: אלי דדון)

המנכ"ל סייר באתרי הפיתוח השונים בכרמל ושמע דברי הסבר מהמנהל האדמיניסטרטיבי החדש של כרמל דורי בז'רנו. במערך הקרדיולוגי עמד המנכ"ל על התקדמות הבינוי של חדר הצנתורים השלישי המיועד לקום בקרוב.

 

 

המנכ"ל ביקר גם במחלקות השונות ושוחח עם מנהלי המחלקות. הוא נפגש, בין היתר, עם מנהלת מכון הדימות ד"ר נטליה גולדברג וכן עם מנהלי המחלקות הכירורגיות, ושמע מהם על ההכנות האחרונות, האתגרים וההיערכות לקראת קליטתם של מכשירי ה-MRI וה-PET CT החדשים.

פרופ' אבינעם שירן, מנהל המערך הקרדיולוגי, פרופ' רונן יפה, מנהל יחידת הצנתורים, וד"ר ארז שרוני, מנהל המחלקה לניתוחי לב וחזה, סיפרו למנכ"ל על שיתוף הפעולה המצוין בין מחלקות הלב, כשהמרוויחים הגדולים הם המטופלים והחולים.

כהן במחלקה לניתוחי לב עם מנהל המחלקה ד"ר ארז שרוני (צילום: אלי דדון)

כהן במחלקה לניתוחי לב עם מנהל המחלקה ד"ר ארז שרוני (צילום: אלי דדון)

ביחידת הצנתורים במחלקה הקרדיולוגית מבוצעים כ-120 פעולות TAVI בשנה, כשהמקרים המורכבים והקשים ביותר מכל רחבי הארץ מגיעים לטיפול לכרמל. במחלקה לניתוחי לב בכרמל מבוצעים מאות ניתוחי לב ופעולות מורכבות בהצלחה בכל שנה  ומספר הניתוחים והמטופלים המרוצים ממשיך רק לעלות. גם ד"ר עופר גלילי, מנהל המחלקה לכירורגיית כלי דם, וד"ר סיון בלוך, מנהלת המחלקה הנוירולוגית, הציגו ניתוחים חדשניים ותוכניות טיפול ופיתוח חדשות.

בשולחן עגול עם העובדים (צילום: אלי דדון)

בשולחן עגול עם העובדים (צילום: אלי דדון)

פרופ' עופר לביא, מנהל מחלקת נשים ויולדות, הציג בפני המנכ"ל את מערך הנשים והיולדות, בדגש על החיבור לקהילה, ואת חזון המחלקה לרפואה ושירות מיטביים והכשרת הדור הבא. פרופ' לביא עדכן כי מחלקת יולדות כרמל מובילה בסקר חוויית היולדת לשנת 2022 והיא נמצאת במקום הראשון מתוך כל בתי החולים של הכללית.

האורחים הקדישו בביקורם פרק זמן מיוחד למפגש אישי עם קבוצת עובדים מהדרג הניהולי של בית החולים, כדי לשמוע מהם על האתגרים והסוגיות, איתם הם מתמודדים מדי יום. סביב השולחן ישבו לשיחה פתוחה עם המנכ"ל אנשי מחשוב, מנהלי לוגיסטיקה, אחים ואחיות, מנהלת המעבדות, אנשי גנטיקה, צוות משרד קבלה ומנהלים ועובדים נוספים מהמחלקות השונות. המנכ"ל השיב לכל שאלה של לכל עובד בסבלנות ובפירוט.

בתום הביקור הודה המנכ"ל לד"ר גולדברג ולהנהלת בית החולים על האירוח והדגיש את העבודה המקצועית והמיוחדת של כל צוותי הסיעוד המסורים של כרמל ואמר: "שמחתי לפגוש את עובדי כרמל. ראיתי מקרוב את הדרייב והתשוקה שלהם למצוינות ולשירות אישי למטופלים. כרמל הוא בית חולים מצטיין עם מרכזי מצוינות מרשימים. ראיתי את אש בעיניים של המנהלים ומצאתי כאן חיבור מצוין לקהילה, חיבור שהוא דוגמה בכל כללית".

המנכ"ל הוסיף: "כרמל הוא בית חולים יצירתי. התרשמתי מתוכנית החוסן המיוחדת לעובדים, ושמחתי לראות את ההתעצמות הטכנולוגית המרשימה של בית החולים בהשקעה של מיליוני שקלים. יש לכם חלומות, אתם מעוררי השראה, משקיעים שנים בחוויית המטופל בהצלחה רבה, ותמיד תענוג לנו לבוא ולבקר כאן. אני וכל הנהלת כללית גאים בכרמל ונמשיך לתמוך ולקדם אותו כמרכז רפואי מוביל ומצטיין לטובת כלל תושבי חיפה והצפון".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר