טקס גזירת הסרט מרכז בריאות הילד נווה שאנן (צילום: דוד חורש, דוברות כללית)
טקס גזירת הסרט מרכז בריאות הילד נווה שאנן (צילום: דוד חורש, דוברות כללית)

מרכז בריאות הילד של כללית בנווה שאנן נחנך בטקס חגיגי במעמד ראש העירייה ד"ר עינת קליש רותם

מרכז חדשני ונגיש נפתח לאחרונה למען ילדי כללית בחיפה. בנוסף לשלושת רופאי הילדים הקבועים במרכז, יינתנו בו גם שירותי רפואה יועצת לילדים בתחומים רבים. מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, רונן נודלמן: "מרכז זה הוא דוגמה נוספת להגשמת חזונה של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי להקמת מרפאה בכל יישוב ובכל שכונה, במטרה להנגיש את מרב השירותים לקהילה"

פורסם בתאריך: 16.5.23 13:56

בטקס חגיגי, במעמד ראש עיריית חיפה ד"ר עינת קליש רותם, הנהלת המחוז בניהולו של רונן נודלמן, הנהלת המינהלת וצוות המרפאה, נחנך מרכז בריאות הילד החדש בנווה שאנן של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי.

המרכז החדש ברחוב הגליל, המשתרע על שתי קומות עם מעלית, מותאם וידידותי לילדים ונגיש להורים המגיעים עם עגלות. במרכז, בניהולה של ד"ר יעל ויין, ניתן לקבל שירותי רפואת ילדים משלושה רופאי ילדים מומחים, שירותי מעבדה, שירותי סיעוד, בהובלתה של האחות מירי ספונרו, שירותי משרד, בהובלתו של צבי מילר, ושירותי בית מרקחת בהובלתו של יאסין בכריה.

בנוסף לרופאי הילדים ניתנים במרכז שירותי רפואה יועצת לילדים בתחומי עור, אף-אוזן-גרון, תזונה ודיאטה, גסטרואנטרולוגיה, אורתופדיה, ובקרוב יתווסף שירות גם של רופא ריאות.

מנהלת המרכז ד"ר ויין: "מעבר לרפואת ילדים, אנו במרפאה פועלים למען רפואה מונעת, על מנת שילדינו יהיו בריאים. לפיכך, ישנו מערך שלם של טיפול משלים לטובת התחומים, בהם אנו לא מעניקים שירות במרכז שלנו. בנוסף, אני רוצה להודות להנהלה שלנו שרואה ברפואת הילדים, בהווה ובעתיד, חשיבות רבה ומבינה את הצורך להשקיע בבריאותו של דור העתיד".

את הטקס הנחתה אורטל בן שושן, המנהלת האדמיניסטרטיבית במינהלת חיפה, וד"ר רחל דהן, מנהלת מינהלת חיפה, בירכה את הצוות ואמרה: "בשכונה כה גדולה מגיע למטופלים שלנו מרכז בריאות ילד משלהם. תודה לכל השותפים שהפכו את החלום למציאות. בנוסף, אני רוצה לשבח את ד"ר יעל ויין, מנהלת המרפאה, שמגיעה עם המון ידע ומקצועיות, לאחל לצוות בהצלחה ולומר תודה על העשייה היומיומית".

 

 

ראש עיריית חיפה ד"ר קליש רותם אמרה בטקס ההשקה: "אני מתרגשת לראות את המבנה. מעבר ליופיו ולעיצוב המותאם לילד ולהורה, אנו נמצאים בבניין המיועד לשימור, ועבורי זהו סימן להתחדשות של נווה שאנן. אני מאושרת בכל פעם כשרונן, מנהל המחוז, מתקשר ומעדכן על פתיחת שירות נוסף בעיר. בכללית מזהים נכונה את צורכי הקהילה ופועלים למימוש צרכים אלו, ובכלל פועלים כל העת להרחבת השירותים בעיר. אני רואה את צוות המרפאה יושב מולי עם חיוך גדול, ואני מבינה שגיבשתם כאן צוות לתפארת. אני מאחלת לכם שכל יום תגיעו לעבודה עם חיוך על הפנים ושכל תושבי רובע נווה שאנן ייצאו מכאן תמיד בריאים ועם בשורות טובות".

הרב אליהו בלום, רב השכונה, אמר: "פתיחת המקום הזה היא חוויה מיוחדת לשכונה מיוחדת, ותיקה ומאוחדת. זכינו שהגענו לרגע הזה כיוון שהילדים הם דור העתיד". הרב הזכיר את חשיבות הרפואה המונעת ובירך את המקום בשם כל הקהילה.

רונן נודלמן, מנהל המחוז, בירך את הצוות על פתיחת המרכז החדש ואמר: "במרכז בריאות הילד צוות המורכב מאנשים מסורים ומקצועיים שמחוברים מאוד לקהילה. לא במקרה בחרנו את המקום הזה. בשכונה כה גדולה, ראוי שיהיו שירותים מתאימים ונגישים. מרפאת יוליוסבורגר גדלה מאוד, ולצוות, לילדים ולהורים מגיע  מבנה משלהם. במרכז החדש בנוסף לרופאים המומחים ברפואת ילדים, פועלים רופאי ילדים עם תתי התמחויות ברפואת ילדים בתחומי עור, גסטרו, אורתופדיה, ודיאטה, ובקרוב גם ריאות, קשב וריכוז ותחומים נוספים למען הילדים. בנוסף, יש לנו שיתופי פעולה עם כל בתי החולים באזור, כולל עם בית החולים שניידר מקבוצת כללית. אנו נותנים מעטפת מלאה של שירותים כולל צוותים פרא-רפואיים, צוותי סיעוד, מינהל ובית מרקחת. מרכז זה הוא דוגמה נוספת להגשמת חזונה של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי להקמת מרפאה בכל יישוב ובכל שכונה, במטרה להנגיש את מרב השירותים לקהילה. לסיום, אני רוצה לברך את ד"ר יעל ויין, מנהלת המרכז החדשה, שמגיעה עם ניסיון וידע, ויחד עם הצוות המסור והאיכותי של המרכז, ילדי השכונה נמצאים בידיים טובות".


שעות פעילות המרכז: ימים א'-ג', ה', בין השעות 18:30-08:00, בימים ד' ו-ו', בין השעות 12:00-08:00. שירותי מעבדה ניתנים בימים א'-ה', בין השעות 09:30-07:30 ושירותי חדר תרופות בימים א'-ג', ה', בין השעות 16:00-08:00 ובימים ד' ו-ו', בין השעות 12:00-08:00.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יורם

    יופי של כתבה על שירותי בריאות כללית.
    שכחתם לציין את הכתובת של מרכז הבריאות לילד.

    את הנתון הכי חשוב, שכחתם.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אפילו גזירת סרט היא לא יודעת לצאת טוב הראשה הנחשלת הזו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר