טוני נג'אר (צילום: דוברות כללית)
טוני נג'אר (צילום: דוברות כללית)

רוקח בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי תרם מח עצם לאדם שאינו מכיר

הרוקח טוני נג'אר: "לנגד עיניי עמד אותו אדם שיקבל בחזרה את חייו. כעת רק נותר לי לקוות שהתרומה תצליח ושהוא יוכל לחזור לשגרת חייו“

פורסם בתאריך: 12.6.23 13:48

טוני נג'אר (38), תושב נוף הגליל, רוקח בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי, נתן בשנת 2016 דגימת רוק  ונכנס למאגר תרומת מח עצם. יום לאחר מכן הוא כבר שכח מזה. בחודש מארס האחרון הוא קיבל שיחת טלפון מבית החולים הדסה עין כרם, שבה נאמר לו שהוא היחיד שנמצא בהתאמה מלאה (100 אחוז) לתרומה למטופל הזקוק להשתלה. לאחר התלבטות קצרה הסכים נג'אר לבצע את התרומה על אף שלא הכיר כלל את המטופל ואת מצבו הרפואי. הוא עבר סדרת בדיקות שהעלו שהוא מתאים בכל הפרמטרים, ולאחר מכן הגיע לבית חולים הדסה לפגישה עם פרופ' ראובן אור שהסביר לו על התהליך שהוא עומד לעבור.

 

 

"לפני התרומה קיבלתי זריקות, שגרמו לי לכאבים עזים ואף ללילות ללא שינה, אך לנגד עיניי עמד אותו אדם שיקבל בחזרה את חייו", מספר נג'אר.

התהליך עצמו לקח מספר שעות, ובסיומו נג'אר חזר להתאוששות בביתו. "כעת רק נותר לי לקוות שהתרומה תצליח ושהנתרם יוכל לחזור לשגרת חייו", אומר נג'אר.

יוסף סוסאן, מנהל רוקחות בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי: "טוני נג'אר הוא רוקח מוערך ומסור למטופליו. לא הופתעתי כלל מכך שעל אף הנסיעות הארוכות לירושלים והכאבים הכרוכים בתהליך, הוא יעשה את זה. הוא ידע שחייו של הנתרם תלויים בתרומה שלו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר