ד"ר פאדי חביב אללה (צילום: דוברות כללית)
ד"ר פאדי חביב אללה (צילום: דוברות כללית)

חדש במרפאת קיבוץ גלויות של הכללית: רפואת ילדים

ד"ר פאדי חביב אללה, מומחה ברפואת ילדים, הצטרף למרפאת קיבוץ גלויות של שירותי בריאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי בניהולו של ד"ר האני אבוקיאס

פורסם בתאריך: 14.8.23 11:44

"אני שמח ונרגש להצטרף לצוות מרפאת קיבוץ גלויות. אני מצפה להכיר את ילדי המרפאה והסביבה ולהעניק להם את שירותיי. אני תמיד מעודד את המטופלים שלי לא להסס להגיע ולהתייעץ עם הרופא" – כך אומר ד"ר פאדי חביב אללה (33), מומחה ברפואת ילדים, שהצטרף לאחרונה למרפאת קיבוץ גלויות של שירותי בריאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי.

"בחרתי ללמוד רפואה בכלל ורפואת ילדים בפרט מכיוון שרציתי לעזור לאנשים", מספר ד"ר חביב אללה, "מה שמניע אותי בכל יום הוא החיוך של הילדים והחלק שיש לי בשמירה על בריאותם. בחרתי לעבוד בכללית בשל סל השירותים הרחב והנגישות הרבה שהיא מעניקה למטופלים".

מנהל המרפאה ד"ר האני אבוקיאס: "אני מברך את ד"ר חביב אללה על הצטרפותו למרפאה. אני בטוח שיש לו הרבה מה להציע, וביחד נעניק את השירות המקסימלי והטוב ביותר למטופלים שלנו ולילדיהם".

 

 

במרפאת קיבוץ גלויות ניתנים שירותי רפואת משפחה, שירותי סיעוד בניהולה של זואוי הנאדי, שירותי משרד בניהולה של מירב קפולי ושירותי בית מרקחת בניהולה של רואן אסווד. בבית המרקחת ניתנים שירותי ייעוץ רוקחי אישי ללא עלות לכל מבוטחי הכללית המעוניינים בכך. בנוסף, ניתן להזמין תרופות בבית מרקחת אונליין באפליקציה או באתר של כללית. למטופלים מעל גיל 75 המשלוח הוא ללא תשלום. לכל המטופלים המשלוח הוא בחינם בקניית מוצרים בסכום העולה על 150 שקל (לא כולל תרופות מרשם וציוד רפואי במרשם). בקנייה בפחות מ-150 שקל עלות המשלוח היא 27 שקל.

בשלב זה לקביעת תור לרפואת ילדים יש ליצור קשר עם המרפאה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר