ד"ר דוריאנה קריגר (צילום: דוברות כללית)
ד"ר דוריאנה קריגר (צילום: דוברות כללית)

ד"ר דוריאנה קריגר, מומחית ברפואת ילדים, הצטרפה למרפאת כללית הרב קוק במוצקין

ד"ר קריגר: אני תמיד נהנית לראות ילד, שהגיע אליי לטיפול, יוצא עם חיוך מהמרפאה. ילדים מאוד רגישים לסביבה שלהם, ואני מאמינה שתמיד עדיף למנוע את המחלה מאשר לטפל בה. כמובן שההתייחסות לילדים היא שונה. לילדים צריך לדבר בשפה ובמושגים שלהם"

פורסם בתאריך: 17.8.23 11:25

ד"ר דוריאנה קריגר, מומחית ברפואת ילדים, הצטרפה לצוות מרפאת הרב קוק של כללית מחוז חיפה וגליל מערבי ותעניק שירות ברפואת בילדים בכל ימות השבוע.

ד"ר קריגר היא בוגרת בית הספר לרפואה בצ'ילה, התמחתה ברפואת ילדים במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע. בהמשך דרכה המקצועית עשתה התמחות נוספת בתינוקות ובפגים בבית חולים מוביל בקנדה.

ד"ר קריגר (53), נשואה, מתגוררת בחיפה. היא משתפת שבחרה להיות רופאה מתוך רצון לעזור למי שסובל. "בחרתי ללמוד רפואה בגלל הרצון לנסות לעזור לאנשים ברגעים הקשים ביותר שלהם, ומניסיוני, פעמים רבות, היד שנותנת את התרופה חשובה מהתרופה עצמה. יש לי ניסיון של 20 שנה ברפואת ילדים וברפואת חירום, ואני תמיד נהנית לראות ילד, שהגיע אליי לטיפול, יוצא עם חיוך מהמרפאה. ילדים מאוד רגישים לסביבה שלהם, ואני מאמינה שתמיד עדיף למנוע את המחלה מאשר לטפל בה. כמובן שההתייחסות לילדים היא שונה. לילדים צריך לדבר בשפה ובמושגים שלהם".

במרפאת כללית הרב קוק ניתן לקבל שירות רפואי במגוון רחב של תחומים: רפואת משפחה, ילדים, מרפאה גריאטרית, שירותי סיעוד, מינהל ובית מרקחת.

"אני שמחה להצטרף לצוות המרפאה ומאמינה כי עלינו לתת את השירות הרפואי האיכותי והאנושי הטוב ביותר למטופלים הקטנטנים שלנו. מטופלי כללית בידיים טובות, ואצלנו מקבלים את השירות הרפואי והמקצועי הטוב  ביותר. אני פה בשביל הילדים שלכם", מסכמת ד"ר קריגר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר