גוזרים את הסרט. ד"ר אבי גולדברג, ד"ר נטליה גולדברג, ד"ר אורלי וויינשטיין, רונן נודלמן ודורי בז'רנו (צילום: אלי דדון)
גוזרים את הסרט. ד"ר אבי גולדברג, ד"ר נטליה גולדברג, ד"ר אורלי וויינשטיין, רונן נודלמן ודורי בז'רנו (צילום: אלי דדון)

בשעה טובה: נחנך מכון ה-MRI החדש של כרמל

המכון החדיש, שהוקם בעלות של כ-15 מיליון שקלים, כולל חדרי המתנה נוחים, עמדות קבלה והכנה למטופלים, עמדות פענוח מתקדמות, עמדות שליטה ובקרה ועוד, ויעניק שירות איכותי ומקצועי ולכל תושבי חיפה והצפון

פורסם בתאריך: 20.8.23 12:38

בעלות כוללת של כ-15 מיליון שקלים נחנך במרכז הרפואי כרמל מקבוצת כללית מכון ה-MRI החדש. המכון כולל חדרי המתנה נוחים, עמדות קבלה והכנה למטופלים, עמדות פענוח מתקדמות, עמדות שליטה ובקרה ועוד, ויעניק שירות איכותי ומקצועי ולכל תושבי חיפה והצפון.

באירוע גזירת הסרט וחנוכת המכון השתתפו סמנכ"לית חטיבת בתי חולים בכללית, ד"ר אורלי וויינשטיין, בכירי החטיבה, מנהל המרכז הרפואי כרמל, ד"ר אבי גולדברג, וחברי הנהלת בית החולים, הנהלת מכון הדימות של כרמל, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, רונן נודלמן וחברי הנהלת המחוז, יו"ר עמותת הידידים של כרמל, שלומי פורמן, מנהלי מחלקות וצוותים רבים.

מתי שנפ הרנטגנאי הראשי (במרכז) עם צוות הדימותנים של ה-MRI בכרמל (צילום: אלי דדון)

מתי שנפ הרנטגנאי הראשי (במרכז) עם צוות הדימותנים של ה-MRI בכרמל (צילום: אלי דדון)

מכשיר ה-MRI החדש במכון של חברת סימנס, מסוג טסלה 3, נחשב למתקדם מסוגו בעולם והוא מאפשר לבצע בדיקות מיוחדות בטכנולוגיות מתקדמות גם בילדים ובנשים בהיריון.

המנהל האדמיניסטרטיבי של כרמל, דורי בז'רנו, מי שליווה באופן צמוד את פרויקט הקמת המכון, אמר: "לאחר חודשים ארוכים של תכנונים והיערכות ולאחר בדיקות הרצה ובטיחות קפדניות, אנחנו יוצאים, בשעה טובה, לדרך ומפעילים את שירות ה-MRI שלנו לטובת כל המטופלים מכל קופות החולים ברחבי חיפה והצפון, אני בטוח שהמכשיר החדש וצוות הדימות המקצועי והאיכותי של כרמל יאפשרו לנו להעניק למטופלים שלנו את הטיפול ברמה הגבוהה ביותר".

חדר הבקרה של מכון ה-MRI בכרמל (צילום: אלי דדון)

חדר הבקרה של מכון ה-MRI בכרמל (צילום: אלי דדון)

בז'רנו הודה לכל הצוותים מבית החולים ומחוצה לו שעמדו בלוח זמנים צפוף ובתנאים לא פשוטים, כדי להביא, לדבריו, את הפלא ההנדסי של הקמת המכון לידי ביצוע מהיר איכותי ומוצלח.

 

 

מנהלת מכון הדימות של כרמל, ד"ר נטליה גולדברג, אמרה: "יחידת ה-MRI החדשה הוקמה לאחר חודשים של תכנון, מחשבה וראייה קדימה את טובת המטופל ושיפור השירות בבית החולים. מטרתה של יחידה זו היא לתת מענה לבדיקות ההדמיה הדרושות לצורך החלטות טיפוליות ולצורכי אבחנה ברמת דיוק גבוהה במיוחד. מכשיר ה-MRI החדש הוא בעל עוצמה גבוהה ובעל יכולת מתקדמת לביצוע בדיקות בילדים, בנשים בהריון ובמבוגרים כולל בהרדמה. המכשיר המתקדם מאפשר תהליכי אבחנה באיכות גבוהה שטרם נראתה באזור".

ד"ר גולדברג מברך באירוע חנוכת המכון (צילום: אלי דדון)

ד"ר גולדברג מברך באירוע חנוכת המכון (צילום: אלי דדון)

מנהל המרכז הרפואי כרמל, ד"ר אבי גולדברג, הודה לכל הצוותים והעובדים שעבדו לילות כימים כדי להגיע לרגע הזה ואמר: "מכשיר ה-MRI החדש הוא אחד משלוש הטכנולוגיות החדשות האמורות להגיע בקרוב לכרמל, בהן גם מכשיר ה-PET CT וחדר צנתורים מתקדם. הטכנולוגיות החדשות יקצרו את זמני ההמתנה לביצוע הבדיקות למטופלים, ישפרו את רמת השירות וישמרו על מקומו של כרמל כבית חולים מוביל באיכות הרפואית וברמה הטכנולוגית שלו".

מכשיר ה-MRI הוא מכשיר דימות תהודה מגנטית המבצע במטופלים סריקה לא-פולשנית המשמשת להמחשת איברים פנימיים בגוף ללא חשיפה לקרינה מייננת, למטרות אבחון רפואי, חקר המוח, פסיכיאטריה, מחקר ביולוגי ועוד. המכשיר מאפשר לקיים בדיקות מקיפות ובמקרים רבים מייתר את הצורך בבדיקות פולשניות.

ד"ר גולדברג סיכמה: "כמנהלת המכון, אני רואה ביחידת ה-MRI החדשה פוטנציאל אדיר, במיוחד לאור ההתפתחות והתקדמות הרפואה, הבינה המלאכותית והמחקרים. החזון שלנו בדימות בכרמל הוא המשך פיתוח וצמיחה מתמדת תוך התארגנות וכוונה לקלוט בקרוב מכשיר pet ct ליחידת האיזוטופים, שיוסיף נדבך משמעותי לפיתוח המכון ולהתמקצעות הצוות שלנו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יעקב

    מיותר לחלוטין.הרי הרופאים הודיעו על עזיבת מדינת ישראל,
    ביחד עם אנשי ההייטק.
    פשוט כסף זרוק.

  2. רוצה להבין יותר

    חבל שמתייחסים לקוראים כבורים גמורים או ילדים קטנים ואין מסבירים מה שם הטכנולוגיה המיוחדת, יתרונותיה בהשוואה לקודמת וכו. עושים כבוד לפונקציונרים, והם ראויים לכך – אבל אפשר גם לטרוח מעט יותר למען הקוראים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר