חדר המיון בקריה הרפואית רמב"ם (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)
חדר המיון בקריה הרפואית רמב"ם (צילום: דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)

רמב"ם: לא מטפלים במחבל

פוסט שפורסם בפייסבוק טוען כי בקריה הרפואית רמב"ם מטופל מחבל. בית החולים פרסם הכחשה: "אזהרת פייק! מדובר בעציר פלסטיני שנעצר על ידי צה"ל באזור יהודה ושומרון במעצר 'רגיל', הובא לבדיקה רפואית על ידי מג"ב, ושוחרר לפני חצי שעה למעצר"

פורסם בתאריך: 23.10.23 14:39

בעקבות פוסט בפייסבוק שבו נטען כי בקריה הרפואית רמב"ם מטופל מחבל, הוציאה דוברות בית החולים הודעה שבה נכתב כי מדובר בפייק ניוז.

בהודעה של דוברות רמב"ם נכתב: "אזהרת פייק! מסתובב עכשיו פוסט שממנו ניתן להבין כאילו רמב"ם קלט ומטפל במחבל חמאס. מדובר בעציר פלסתיני שנעצר על ידי צה"ל באזור יהודה ושומרון במעצר 'רגיל', הובא לבדיקה רפואית על ידי מג"ב, ושוחרר לפני חצי שעה למעצר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. נתי

    הם לא הבינו את המשמעות של מה שנאמר, בוא נומר שכל צד צודק בטיעון. אם היחס למעצר פלסטיני מיו"ש, לא דומה למעצר של פלסטיני עזתי. בדקתם? נתתם טיפול הכי פשוט, פלסטר, כדור. זה עדיין בגדר טיפול. עכשיו הניואנס. עזתי או מהרשות. תכלס בשבילי אותו דבר. אולי לרמבם זה נראה אחרת.

  2. אילנה ברקוביץ

    זה לא נכון.כל הרופאים והאחיות המוסלמים ישמחו מאד,ויהיו מוכנים לוותר על משכורת של חודש עבודה,בשביל לטפל בו מכל הלב,להביא לו מתוקים ואוכל שהם אוהבים,ולרקוד להם.מה קורה לכם????

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר