צוות "בית מרקחת כרוני חיפה" (צילום: רובי קוטר)
צוות "בית מרקחת כרוני חיפה" (צילום: רובי קוטר)

בתי המרקחת של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי – איתכם בכל מצב

שירות ההזמנות אונליין לאיסוף תרופות מבית המרקחת הורחב, ושירות משלוחי תרופות עד הבית ניתן ללא עלות. צוות מיוחד עובד שבעה ימים ימים בשבוע כדי שמשלוחי התרופות יגיעו בזמן למטופלים בכל הארץ

פורסם בתאריך: 24.10.23 19:42

בכללית ממשיכים להרחיב שירותים למען המטופלים בכל מקום שבו הם נמצאים. בשבוע האחרון התווספו כ-40 בתי מרקחת לשירות איסוף תרופות מהסניף בנוסף לתשעת הפעילים. כמו כן, שירות משלוח תרופות אונליין פועל ללא עלות לכל המטופלים.

"על מנת להקל על מטופלינו בשל המצב הביטחוני, הרחבנו את השירות של שירות הזמנת תרופות אונליין ואיסופו מבית המרקחת. השירות פעיל כעת בכ-40 בתי מרקחת נוספים ברחבי המחוז. השירות מאפשר לייצר הזמנה לתרופות מרשם, תוספי תזונה או מוצרים משלימים ולאסוף את ההזמנה בבית המרקחת ללא המתנה בתור. שירות זה הוא בנוסף לשירות של הזמנת תרופות עד הבית, ללא עלות דמי משלוח", מסבירה אירנה מלנבסקי, מנהלת הרוקחות בכללית מחוז חיפה וגליל מערבי.

 

 

במערך שירותי הרוקחות במחוז משרת את המטופלים צוות רוקחים מיוחד שמתפקד בשגרה, ובפרט בחירום, כמערך מקצועי של רוקחים ופרחי רוקחות האחראים על הכנה, ניפוק ואספקת שירותי משלוח תרופות עד הבית לכל רחבי הארץ. מערך זה, הממוקם בנשר, נקרא בשגרה "בית מרקחת כרוני חיפה" ומוביל אותו הרוקח האחראי עבד אבו יונס.

איסוף תרופות שהוזמנו אונליין בבית מרקחת כרמל צרפתי (צילום: דוברות כללית)

איסוף תרופות שהוזמנו אונליין בבית מרקחת כרמל צרפתי (צילום: דוברות כללית)

רונזא אבו נסאר, המפקחת על "בית מרקחת כרוני חיפה": "בתקופה קשה זו, הביקוש לתרופות עד הבית עלה משמעותית. לכן, רוקחים מכל המחוז ואף ממחוזות אחרים התגייסו על מנת לעמוד במשימה הלא פשוטה הזו ולתת מענה איכותי ומקצועי למטופלים בזמן הקצר ביותר. לשם כך, הפעלנו את בית המרקחת שבעה ימים בשבוע, כולל שישי-שבת. במהלך השבוע עובדים בבית מרקחת 12-10 רוקחים וכשמונה פרחי רוקחות".

ניתן להזמין תרופות עד הבית או באיסוף עצמי באתר כללית או באפליקציה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חולה של הקופה .

    איך נומר דיבורים כמו חול ואין מה לאכול ! התרברבות סרק .
    מזה חודשים יש חוסר לתרופות בסיסיות ,ולרוב גם אין תחליף גינרי ,למשל קרסטור 10 מ"ג החבילה האחרונה נאלצתי לנסוע 20 ק"מ למקום בו היה ורק אריזה אחת .באופן שיטטתי הקופה דוחקת חולים לתרופות גינריות שעולות להם פחות ( והן לא חופפות מלא למשל הציפוי) .או למשל אטוזט שבמקום מנה אחת החולים נאלצים למקרה ויש גינרי של 2 תרופות כך שהעלות כפולה (2 אריזות)והן כאמור לא בדיוק זהה (הציפוי )למערכת סיפורים שמאלצים חיזורים חוזרים ונשנים לחפש אם הגיע או שולחים אותך לנסוע 20,30 ואף יותק ק"מ .אז זו הקופה שרותי בריאות כללית ! ועוד בענין פניה לפניות ציבור מסודר במייל 3 שבועות אינה נענית כלל –מתעלמים . עכשיו שכל אחד יעשה את שיקולו בענין .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר