פרופ' אלדד דן (צילום: אתר הקריה הרפואית רמב"ם)
פרופ' אלדד דן (צילום: אתר הקריה הרפואית רמב"ם)

עצומה לפיטוריו של מנהל בנק הדם ברמב"ם

כ-1,500 גולשים חתמו על עצומה שקוראת להנהלת הקריה הרפואית רמב"ם לפטר לאלתר את מנהל בנק הדם ברמב"ם פרופ' אלדד דן: "אין מקום לאדם אשר מפגין לכאורה שנאה כה עזה לסמלים של מדינת ישראל בהנהלת בנק הדם, ויש לפטרו באופן מיידי"

פורסם בתאריך: 17.11.23 11:49

תוך פחות מ-48 שעות חתמו כ-1,500 גולשים על עצומה שקוראת לפיטוריו של מנהל בנק הדם ברמב"ם פרופ' אלדד דן.

כזכור, ביום שלישי פורסם כאן כי הנהלת רמב"ם חילקה דגלי ישראל לתלייה בכל המחלקות כדי להעלות את המורל, וגם במחלקת בנק הדם נתלו דגלים. זה לא מצא חן בעיניו של דן, שנשמע אומר בכעס "מה זה צריך להיות? מי תלה את הדגלים ללא רשותי? פה לא יהיו דגלים", והורה לעובדים להסיר אותם. משסירבו לעשות כך הוריד הפרופסור את הדגלים בעצמו למרות המחאות של העובדים.

"מנהל המחלקה אמר לנו להסיר באופן מיידי את הדגלים, תוך שהוא מאיים בסיום עבודתו של מי שלא יסיר אותם", סיפר אז אחד מהעובדים שהיה עד לתקרית, "אנחנו פשוט לא מאמינים שבמהלך מלחמה, שבה אנו מטפלים בחולים ובפצועים מהלחימה, איבדנו חברים קרובים ומשפחות שלמות נמחקו, דורשים מעובדים להוריד את דגל ישראל, דגל המדינה שלנו, בטענה שזה פוגע ברגשות של מטופלים לא יהודים".

 

 

העובדים ההמומים עוד ניסו להתווכח עם דן, וכשזה לא עזר הם הגיעו להתלונן בפני הנהלת בית החולים. תגובתה של ההנהלה לא השתמעה לשתי פנים – תוך דקות נשלחו לבנק הדם עובדי אחזקה עם דגלים חדשים שנתלו במקום אלו שהוסרו, ומנהל בנק הדם נקרא לשיחה.

לאחר פרסום הכתבה מסר דן: "לא היה מקובל עלי שעובד במחלקה יתלה דגל של שני מטר אורך במחלקה בלי ליידע אותי כמנהל מחלקה או להתייעץ על מיקומו. ניגשתי והורדתי את הדגל בכבוד רב ודאגתי לקיפול ראוי שלו".

כעת כאמור פורסמה עצומה הקוראת לפטרו באתר "עצומה". תחת הכותרת "יפוטר לאלתר פרופ' אלדד דן, מנהל בנק הדם בקריה הרפואית רמב"ם" נכתב: "אנו פונים אל הנהלת הקריה הרפואית רמב"ם להשלים את הפעולה הברוכה שאותה נקטה כאשר תלתה את הדגלים שהוסרו מחדש, ולפטר את מנהל בנק הדם. אין מקום לאדם אשר מפגין לכאורה שנאה כה עזה לסמלים של מדינת ישראל בהנהלת בנק הדם, ויש לפטרו באופן מיידי".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יעקב

    הסדר ההגיוני, הוא, שבעניינים כאלו, על השב"כ, לטפל.
    לא עצומות ולא מקומות עבודה.
    מקום עבודה איננו מסוגל לעקוב אחרי החיים הפרטיים של העובדים, וזה גם לא מתפקידו.

  2. לאמור את האמת

    המערכות בישראל מעדיפות שמישהו אחר יעשה את העבודה בשבילם כדי לא להפריע את מנוחתם. הם מתעוררים רק ב-1 לחודש לבדוק את תלוש המשכורת. לחיי מדינת ישראל המתחדשת.

  3. אנרכיפאי

    כל הכבוד לפרופסור. יש גבול לכל תעלול, ומספיק לכסות את כל העולם בדגלי ענק.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר