המרכז הרפואי זבולון | צילום: ערן לביא
המרכז הרפואי זבולון (צילום: ערן לביא)

בשורה חשובה למטופלי כללית: המרכז הרפואי זבולון מתרחב

כללית מחוז חיפה וגליל מערבי חתמה על הסכם התרחבות עם הנהלת הקריון וחברת מליסרון. המשמעות: הרחבת השירותים הניתנים במחלקות המרכז הרפואי זבולון. למרכז יתווספו שטחים ממוגנים ומעלית חדשה בכל בניין, וייבנה גשר להולכי רגל שיחבר בין שני הבניינים

פורסם בתאריך: 6.2.24 11:33

בחודש שעבר נחתם הסכם בין כללית מחוז חיפה וגליל מערבי לבין הנהלת הקריון וחברת מליסרון בע"מ על השכרת שטח נוסף במגדלי הקריון 1 ו-2.

רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית: "גם בתקופה מאתגרת זו, אנו ממשיכים להרחיב, לשפר ולייעל את השירותים שאנו מעניקים למטופלינו. בשבוע שעבר נפתחה מרפאה רביעית של כללית בקרית ים, וכעת אנו לקראת הרחבה של השירותים הרפואיים במרכז הרפואי זבולון. אנו רואים במרכז הרפואי זבולון מרכז בריאות אזורי מוביל, ואנו מחויבים להמשיך להשקיע בו כדי לספק למטופלי כללית את השירותים הרפואיים הטובים ביותר".

 

 

במסגרת ההסכם, כללית והחברות הבנות יגדילו משמעותית את השטחים שיעמדו לרשותן, מה שיאפשר להרחיב ולרווח את השירותים הניתנים במחלקות המרכז הרפואי זבולון. נוסף על כך, יתווספו שטחים ממוגנים לטובת העובדים והמטופלים. כמו כן, תתווסף מעלית חדשה לכל בניין וייבנה גשר להולכי רגל שיחבר בין שני הבניינים.

"גיא קרן, מנכ"ל עופר הקריון: "עופר הקריון שמח מאוד להרחיב את שיתוף הפעולה המוצלח עם כללית והחברות הבנות שלה. מהלך זה מחזק וממצב את עופר הקריון כמתחם המספק מכלול רחב מאוד ומקיף של שירותים, מסחר ובילוי, עבור קהל לקוחותינו בצפון הארץ".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר