בתמונה אהוד פקלר ואנשי כפר עידוד ביריד שנערך במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)
בתמונה אהוד פקלר ואנשי כפר עידוד ביריד שנערך במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

המרכז הרפואי כרמל קיים יריד למען הקהילה

צוות משאבי אנוש של בית החולים קיבץ חברי עמותות שמכרו מתנות לקראת החגים, אשר הוכנו ונעטפו על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים

פורסם בתאריך: 12.9.17 13:27

וראייטי ישראל, בית מרים – מרכז יום לנכים, עמותת כפר עידוד – בית מיוחד לאנשים מיוחדים, קבוצת שכולו טוב ועמותות נוספות הציגו ומכרו מיצירותיהם ביריד שנערך השבוע ביוזמת המרכז הרפואי כרמל בלובי הכניסה לבית החולים. אל היריד שיזם צוות משאבי אנוש של כרמל הביאו חברי העמותות מאות מתנות לחג, שכולן הוכנו, טופלו ונעטפו על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים.

“חשבנו מה לעשות השנה כדי לאפשר לאנשים עם צרכים מיוחדים ליהנות מהחגים הקרבים ולעובדים שלנו ליהנות ממוצרים וממתנות מיוחדות לחג”, סיפר מנהל משאבי האנוש אהוד פקלר, “כך נולד הרעיון ליריד שאפשר לעובדי בית החולים גם לרכוש מתנות לחגים וגם לתרום למען הקהילה”.

בדוכנים נמכרו חבילות שי, סלי רשת, כלי הגשה, כלי בית, עציצים, אגרות ברכה ועוד. “זה פשוט רעיון נהדר”, אמרה גליה שקד, מנהלת מרכז השירות לניתוחים בכרמל, “הרגשתי שאני מרוויחה פעמיים”.

קובי עטר, מנהל המשתלה בכפר עידוד, הודה להנהלת בית החולים על ההזדמנות למכור את המוצרים של דיירי הכפר ולהנגיש לציבור הרחב את צורכי העמותה ואת פעולותיה: “היריד הזה היה מהמם ונתן לנו הזדמנות יקרה להוציא את דיירי הכפר אל מחוץ לשגרה שלהם. הפגישות שהם חוו עם העובדים והתחושה שאנשים קנו את מה שהם ייצרו לא תסולא בפז. זאת מצווה גדולה ונתינה חשובה לקהילה”.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר