אלון גל, שלושת ילדיו, ד”ר אריה ביטרמן, אנשי צוות המחלקה והתרומה (צילום: אלי דדון)
אלון גל, שלושת ילדיו, ד”ר אריה ביטרמן, אנשי צוות המחלקה והתרומה (צילום: אלי דדון)

התורמת: אלמה גל, בת 8.5

בתו של הקואצ’ר אלון גל הקימה דוכן שבו מכרה את ספריה ואת צעצועיה במטרה לתרום את הכסף למחלקה כירורגית א’ במרכז הרפואי כרמל

פורסם בתאריך: 17.9.17 13:06

אלמה גל, ילדה בת 8.5, אספה כספים ממכירת חפציה במטרה לתרום את הכסף שנצבר למחלקה הכירורגית א’ במרכז הרפואי כרמל. ג’רי, סבה של הילדה, טופל במשך שנים במחלקה בניהולו של ד”ר אריה ביטרמן, וביחד עם אחיה יהלי ומורי הקימה אלמה במדרחוב של זכרון יעקב דוכן שבו נמכרו ספרי ילדים וצעצועים ושכל הכנסותיו יימסרו כתרומה.

בשבוע שעבר הגיעו שלושת האחים ואביהם, הקואצ’ר אלון גל, למחלקה הכירורגית א’ בכרמל כדי למסור את התרומה. “אני תורמת לכם את כל מה שאספתי”, אמרה אלמה לד”ר ביטרמן, “טיפלתם בסבא שלי כל כך הרבה שנים וכל כך יפה שרציתי להגיד לכם תודה. אני רוצה לעזור לכם ולמחלקה כדי שעוד אנשים יוכלו להיות בריאים”.

האב הכפיל את הסכום שאספו ילדיו, העניק את כל הכסף כתרומה למחלקה והודה לד”ר ביטרמן, למנהלת הסיעוד המחלקתית האחות אירה קולומיסקי, לד”ר אריאל שמי ולצוות המחלקה על הטיפול בהוריו. “גם אבי וגם אמי טופלו כאן במחלקה”, אמר גל, “בלי שמישהו ידע שהם הורי העניק להם הצוות טיפול מסור ויוצא דופן. המחלקה נתנה לנו תקווה ועידוד גם בזמנים הכי קשים. הטיפול כאן היה מעל ומעבר ואני שמח שילדי הרגישו בכך ובחרו להודות לכם בצורה של תרומה”.

ד”ר ביטרמן הודה למשפחת גל על התרומה ואמר להם: “המחלקה שלנו חרתה על דגלה להעניק טיפול מסור ודואג לכל אדם. אנחנו לא מסתכלים על גילו של המטופל אלא על האדם שבו ועל משפחתו. התרומה שלכם מרגשת אותנו במיוחד”.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר