ד"ר אמנון רופא, פרופ' הווארד פדרוף וד"ר אלעד שיף (צילום: יח"צ)
ד"ר אמנון רופא, פרופ' הווארד פדרוף וד"ר אלעד שיף (צילום: יח"צ)

שת"פ חיפאי-אמריקאי ברפואה אינטגרטיבית

שיתוף פעולה נרקם בין המרכז הרפואי בני ציון לבית החולים אירווין בקליפורניה במטרה ליישם שילוב בין הרפואה המערבית לתרבויות הריפוי המסורתיות, הטבעיות וההוליסטיות של המזרח

פורסם בתאריך: 5.11.17 11:43

בין המרכז הרפואי בני ציון לבית החולים אירווין בקליפורניה מתהווה שיתוף פעולה שנוצר לאחר ביקור שערכו בחיפה מנכ"ל בית החולים ודיקן הרפואה באירווין פרופ' הווארד פדרוף ומנהלת המכון לרפואה אינטגרטיבית בבית החולים ד"ר שאיסטה מאליק. הביקור נערך בעקבות תרומת ענק של 200 מיליון דולר שקיבל בית החולים האמריקאי לקידום מחקר, הוראה ויישומים קליניים של רפואה אינטגרטיבית.

הרפואה האינטגרטיבית משלבת בין הרפואה המערבית לתרבויות הריפוי המסורתיות, הטבעיות וההוליסטיות של המזרח.

ד"ר אלעד שיף, מנהל מחלקת פנימית ב' וראש המערך האינטגרטיבי בבני ציון: "הרפואה האינטגרטיבית היא הרפואה של העתיד משום שהיא משלבת בין הרפואה הקונבנציונלית המודרנית לניסיון ולתובנות מהרפואה המשלימה העתיקה. בכך היא מעניקה טיפול רחב ועשיר יותר למטופל. כיום פונים מטופלים רבים לרפואה משלימה כדי לקבל מענה לבעיותיהם ברפואה משולבת ושלמה יותר. שילוב של שתי הגישות מסייע בטיפול גם בגוף וגם בנפש, ומעצים את יכולת ההבראה של המטופל".

 

 

בביקור בחיפה נפגשו פרופ' פדרוף וד"ר מאליק עם מנכ"ל בני ציון ד"ר אמנון רופא, עם חברי הנהלת בית החולים ועם הסגל הרפואי והסיעודי במחלקות האינטגרטיביות, ולמדו מהם על העשייה ברפואה משלימה מד"ר שיף.

מבני ציון נמסר: "המרכז הרפואי בני ציון מוכר כמרכז מצוינות בין לאומי של רפואה אינטגרטיבית, והוא יחיד מסוגו במתאר האשפוזי. הביקור של פרופ' פדרוף וד"ר מאליק היה לצורך למידה כיצד לעשות שימוש מושכל בתרומה שהם קיבלו. פרופ' פדרוף הביע את תקוותו לשיתוף פעולה ארוך טווח עם בני ציון".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר