ד"ר ריאד חדאד (צילום: אלי דדון)
ד"ר ריאד חדאד (צילום: אלי דדון)

מנהל חדש למחלקה כירורגית ב' בכרמל

בתום מכרז שערכה שירותי בריאות הכללית מונה ד"ר ריאד חדאד למנהל המחלקה במרכז הרפואי החיפאי במקומו של ד"ר דוד חזן

פורסם בתאריך: 17.12.17 11:33

ד"ר ריאד חדאד, מנהל היחידה לניתוחי כבד ולבלב במחלקה כירורגית א' במרכז הרפואי כרמל, מונה למנהל המחלקה כירורגית ב' בבית החולים בתום מכרז שהתקיים השבוע בהנהלה הראשית של שירותי בריאות כללית. ד"ר חדאד יחליף בתפקיד את ד"ר דוד חזן.

ד"ר חדאד, בוגר בית הספר לרפואה של הטכניון, התמחה בכירורגיה כללית במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב. בשנים 2004-2000 הוא שהה בטורונטו והשתלם בכירורגיה אונקולוגית של מערכת העיכול עם התמחות בניתוחי כבד ולבלב. בשנת 2006 הצטרף לכרמל כרופא בכיר במחלקה כירורגית א', ולאחר מכן כמנהל יחידת ניתוחי כבד לבלב.

 

 

ד"ר חדאד: "אני שמח, מודה על האמון שניתן בי ובטוח כי בעזרת צוות הרופאים והצוות הסיעודי נוביל ביחד את המחלקה הכירורגית להישגים רבים ולשירות מצוין למטופלים שלנו. אני מאמין בעבודת צוות – הן בתוך המחלקה והן בשיתוף פעולה עם המחלקות האחרות של בית החולים – כדי לתת את הטיפול המיטבי. אני מאמין בשילוב בין המחויבות המקצועית והאנושית כלפי המטופל לבין אמפטיה, רגישות, אכפתיות ושיתופו בהחלטות. אני מתכוון לדאוג לפיתוח התחום המקצועי כדי שהמחלקה תהיה בחזית הקדמה המקצועית על מנת לתת את הטיפול הטוב והעדכני ביותר למטופלים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רותי חן

    שמחתי מאד לקרוא שחזן עזב את כירו ב. בתקופתו אמי חנה מנדל אושפה במחלקה ואותו בכלל לא ראיתי בשום ביקור והרופאים תחתיו היו דוחים ורעים.
    אשמח מאוד עם כמאל יעזוב את המחלקה. למראית עין נחמד אבל החולים ומשפחתם שקופים.
    זו מחלקה שחייבת רענון ונענוע…במיוחד הצוות הרפואי הלא רציני….רותי חן.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר