פרופ' אריאל מילר (צילום: המרכז הרפואי כרמל)
פרופ' אריאל מילר (צילום: המרכז הרפואי כרמל)

נציג מכרמל במועצה האירופית לטרשת נפוצה

פרופ' אריאל מילר, מנהל המרכז לטרשת נפוצה במרכז הרפואי כרמל, הוא הרופא-חוקר הישראלי הראשון שנבחר להצטרף ל-European Charcot Foundation

פורסם בתאריך: 25.12.17 08:35

מנהל המרכז לטרשת נפוצה במרכז הרפואי כרמל פרופ' אריאל מילר נבחר לחבר במועצה המייעצת ל-European Charcot Foundation – המועצה האירופית לטרשת נפוצה. הבחירה בפרופ' מילר הוכרזה במסגרת הכנס השנתי של המועצה האירופית שנערך באיטליה ובו צוינו 25 שנה לייסוד המועצה. בכנס נדונו חידושים מדעיים ואפשרויות טיפוליות חדשות לחולים בטרשת נפוצה ובמחלות נוירולוגיות נוספות.

המרכז לטרשת נפוצה בניהולו של פרופ' מילר הוא חלק מהמחלקה הנוירולוגית בניהולו של ד"ר איתן אוריאל. זהו מרכז אזורי שבו מתבצע אבחון של המחלה בהתבסס על מדדים קליניים וחיסוניים ועל צילום המוח באמצעות מכשיר הדמיה מגנטי (MRI). במרכז ניתנים ייעוץ וטיפול קליני, כולל שימוש בתרופות כמו אינטרפרון ביתא וקופקסון. לחולים ניתן טיפול רב תחומי המאפשר יישום גישות טיפול כוללני אשר מקיף את צורכי החולה ומשפחתו, והוא כולל פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, פסיכותרפיה, שירותים סוציאליים ועוד.

 

 

כעת, בהיותו של המרכז חלק מרשת המרכזים האירופיים למחקר ולטיפול בטרשת נפוצה, הוא מבטיח למטופליו אפשרות להשתלב בטיפולים החדשניים ביותר שחלקם נמצא עדיין בשלבים של ניסויים קליניים.

מכרמל נמסר כי פרופ' מילר הוא הרופא-חוקר הישראלי הראשון שנבחר להצטרף למועצה האירופית.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר