ד"ר גליה רוזן מקבלת את כתב המינוי (צילום: אלי דדון)
ד"ר גליה רוזן מקבלת את כתב המינוי (צילום: אלי דדון)

מנהלת חדשה ליחידה לרדיולוגיה פולשנית בכרמל

ד"ר גליה רוזן מונתה למנהלת החדשה של יחידת האנגיוגרפיה במרכז הרפואי כרמל. היחידה שבניהולה תציע את כל הפעולות המרכיבות את הרדיולוגיה הפולשנית כמו פעולות ורידיות ועורקיות ופעולות בחולים אונקולוגיים

פורסם בתאריך: 28.5.18 10:31

"הרדיולוגיה היא צומת מרכזי של טיפול כמעט בכל חולה בבית החולים, והרדיולוגיה הפולשנית נמצאת בחוד החנית של התחום עם הטכנולוגיות והטכניקות החדשניות ביותר" – כך אומרת ד"ר גליה רוזן שמונתה למנהלת החדשה של יחידת האנגיוגרפיה במרכז הרפואי כרמל. בפתיחת ישיבת ההנהלה של בית החולים קיבלה ד"ר רוזן את כתב המינוי החדש מידיהם של מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג ומנהל המכון הרדיולוגי פרופ' נתן פלד.

ד"ר רוזן, נשואה + 2, נולדה וגדלה בתל אביב. היא למדה רפואה בבית החולים הדסה בירושלים, את לימודי הסטאז' עשתה בבית החולים שערי צדק בבירה, את ההתמחות ברנטגן היא סיימה בבית החולים איכילוב בתל אביב, ואת התמחות העל ברדיולוגיה פולשנית היא השלימה במינסוטה, ארצות הברית. בתום ההתמחות היא חזרה לאיכילוב כרופאה בכירה ברדיולוגיה פולשנית והקימה שם את השירות המיוחד להדמיה ווסקולרית, ששימש בעיקר את המחלקה לכירורגיית כלי דם ואת היחידה להשתלות איברים. לאחר 13 שנה באיכילוב היא הצטרפה לכרמל, והיחידה לאנגיוגרפיה שבניהולה תיתן שירות לכל המחלקות ותציע את כל טווח הפעולות המרכיבות את הרדיולוגיה הפולשנית כמו פעולות ורידיות ועורקיות, פעולות טיפוליות בחולים אונקולוגיים ופעולות בחולי כליות וכבד.

 

 

"אני מודעת למסורת של היחידה בכרמל ומקווה להמשיך אותה", אמרה ד"ר רוזן, "פגשתי כאן צוות מקצועי ומחלקות קליניות שמתאימות לשיתוף פעולה כמו כירורגיית כלי דם, נפרולוגיה, אורולוגיה, יחידת הכבד, כירורגיה כללית, מחלקת הנשים והמחלקות הפנימיות. אני מביאה איתי את החינוך לעבודת צוות מתחום השתלות האיברים, שם זה בולט מאוד".

פרופ' פלד: "ד"ר רוזן היא תוספת כוח משמעותית ואיכותית לבית החולים בכלל ולמכון הרדיולוגי בפרט. היא מביאה איתה ניסיון ומקצועיות תוך יצירת סביבת עבודה נעימה לצוות ולמחלקות בית החולים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר