ד"ר אמנון רופא וצוות הסוקרים של ארגון ה-JCI (צילום: אסנת זיבנברג)
ד"ר אמנון רופא וצוות הסוקרים של ארגון ה-JCI (צילום: אסנת זיבנברג)

בני ציון עבר בהצטיינות את מבדקי ההסמכה של ארגון ה-JCI

המרכז הרפואי בני ציון עבר בהצטיינות יתרה את מבדקי ההסמכה (אקרדיטציה) של ארגון ה-JCI. בתום המבדקים קיבל בית החולים תו תקן בין לאומי בנושא איכות ובטיחות הטיפול והסביבה הטיפולית

פורסם בתאריך: 18.6.18 17:17

המרכז הרפואי בני ציון עבר בהצטיינות יתרה את מבדקי ההסמכה (אקרדיטציה) של ארגון ה-JCI. בתום המבדקים קיבל בית החולים תו תקן בין לאומי בנושא איכות ובטיחות הטיפול והסביבה הטיפולית.

ארגון ה-JCI הוא גוף אמריקאי בין לאומי אשר מוסמך לבחון ולהעריך ארגונים שנותנים שירותי בריאות ועוסק במדידה ובשיפור של איכות ובטיחות המטופל ולהעניק להם את תו התקן. תהליך האקרדיטציה הוא תהליך בחינה חיצוני, ובסיומו ניתנת הכרה פומבית לכך שבית החולים עומד בסטנדרטים בין לאומיים של איכות. ההכנות לקראת המבדק, שאותן הובילו ועדת ההיגוי המוסדית והנהלת הסיעוד, נמשכו זמן רב, ובמהלכן עברו מחלקות בית החולים, שדרת הניהול, מנהלי מחלקות ורופאים מומחים תהליכי פיתוח ושדרוג מקיפים. כמו כן הוטמעו נהלים חדשים וכל הפרוטוקולים של בית החולים נבחנו והותאמו לסטנדרטים הבין לאומיים.

 

 

בין התחומים שבהם נבדק בית החולים היו ניהול, מנהיגות ואסטרטגיה, יעדי בטיחות המטופל, מדידת איכות הטיפול השיקומי וטיפולים רפואיים אחרים, ניהול הטיפול התרופתי, מניעת זיהומים ובקרה עליהם, השכלת העובדים וכישוריהם, ניהול מתקני בית החולים ובטיחותם, והדרכת המטופל ומשפחתו. קבלת תו התקן מצביעה על עמידה בדרישות מחמירות וברמה מקצועית גבוהה. ציון לשבח מהסוקרים קיבלו מחלקת היולדות וחדרי הלידה, חדרי הניתוח, המעבדות ותחום המחקר. כמו כן צוינו לשבח מתן דגש על הצרכים הרגשיים של המטופל וזכויות החולה; רמת הניקיון והתחזוקה במתקני בית החולים ושירותי המזון.

מנכ"ל בני ציון ד"ר אמנון רופא: "תהליך ההסמכה הבין לאומי ממחיש ומביא לידי ביטוי את ההכרה הרשמית במצוינות של איכות הטיפול שניתן על ידינו ובבטיחות וברמת התשתיות של בית החולים. אני גאה בעובדים ובעובדות של בית החולים על ההישג הגדול – הצטיינות יתרה במבדקי ההסמכה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר