צוות מכון הריאות של המרכז הרפואי כרמל בטקס קבלת התעודה (צילום: אלי דדון)
צוות מכון הריאות של המרכז הרפואי כרמל בטקס קבלת התעודה (צילום: אלי דדון)

מכון הריאות והמחלקה הגריאטרית של כרמל נבחרו כמרכזי מצוינות

מכון הריאות והמחלקה הגריאטרית של המרכז הרפואי כרמל נבחרו כמרכזי מצוינות של שירותי בריאות כללית מתוך מאות מחלקות ומכונים של קופת החולים ברחבי הארץ

פורסם בתאריך: 11.7.18 07:40

מכון הריאות והמחלקה הגריאטרית של המרכז הרפואי כרמל נבחרו כמרכזי מצוינות של שירותי בריאות כללית מתוך מאות מחלקות ומכונים של קופת החולים ברחבי הארץ. בחירת מרכזי מצוינות בבתי החולים של הכללית מתקיימת מאז שנת 2012 אחת לשנתיים, והבחירה מתבצעת לפי סולם מדדים אחיד.

באירוע שנערך בתל אביב העניקו מנכ"ל הכללית נועז בר ניר ומנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג את תעודות ההצטיינות למרכזים הזוכים. בדבריו על מכון הריאות אמר ד"ר גולדברג כי המכון בניהולו של פרופ' יוחאי אדיר מהווה מוקד מצוינות אזורי ולאומי בספקטרום רחב של מחלות ריאה, פעיל בתחום האקדמיה והמחקר, ומושך אליו צוותי רפואה אשר שואפים להתמקצע בתחומי התמחותו.

 

 

בדבריו על המחלקה הגריאטרית אמר ד"ר גולדברג כי המחלקה בניהולה של ד"ר אירינה מלחובסקי חוללה מהפיכה של ממש בהיבטי הטיפול ההוליסטי במטופלים גריאטריים ובפרויקטים של פעילות גריאטרית במרחב הקופתי ובקהילה העירונית. ד"ר גולדברג ציין כי המחלקה בולטת בהיבטי המצוינות הקלינית והתפעולית שלה וכי היא הצליחה לקצר את משך האשפוז הממוצע של מטופל מ-15 ימי אשפוז לעשרה ימים בלבד – דבר שמוביל לחזרה מהירה של המטופל לביתו ולהימנעות מזיהומים מיותרים. יצוין כי המחלקה הגריאטרית זכתה במקום ראשון מבין מחלקות בית החולים בקטגוריית המצפן המחלקתי.

בר ניר בירך את המרכזיים המצטיינים של כרמל ואמר: "בחירת מרכזי המצוינות נעשתה על בסיס מדדים של מצוינות ארגונית, של הישגים בתחום האקדמיה, של שירות ושל שיתוף הפעולה עם הקהילה. בתי החולים של הכללית הם מהמקצועיים בישראל ומספקים למטופלים רפואה אינטגרטיבית".

 

צוות המחלקה הגריאטרית של המרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

צוות המחלקה הגריאטרית של המרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר