ד"ר אריה ביטרמן (צילום: אלי דדון)
ד"ר אריה ביטרמן (צילום: אלי דדון)

ד"ר ביטרמן נבחר ליו"ר ארגון רופאי חטיבת בתי החולים של הכללית בהר"י

ד"ר אריה ביטרמן, מנהל המחלקה הכירורגית א' במרכז הרפואי כרמל, נבחר ליו"ר ארגון רופאי חטיבת בתי החולים של שירותי בריאות כללית בהסתדרות הרפואית

פורסם בתאריך: 16.7.18 10:53

ד"ר אריה ביטרמן, מנהל המחלקה הכירורגית א' במרכז הרפואי כרמל, נבחר ליו"ר ארגון רופאי חטיבת בתי החולים של שירותי בריאות כללית בהסתדרות הרפואית (הר"י). ד"ר ביטרמן מחליף בתפקידו את פרופ' ציון חגי שהתמנה ליו"ר הר"י. בהליך ההצבעה השתתפו עשרות רופאים מכל בתי החולים בארץ.

ב-12 השנים האחרונות מנהל ד"ר ביטרמן את המחלקה הכירורגית א' בכרמל, ובמקביל הוא משמש כמנהל הכירורגיה במרכז רפואי זבולון. בתחילת השנה הוא נבחר ליו"ר ועד הרופאים של כרמל.

 

 

בדבריו לנציגי הרופאים לאחר בחירתו אמר ד"ר ביטרמן: "אני יודע שקשה להיכנס לנעליו הגדולות של פרופ' חגי, אך אני חושב שעם הניסיון שצברתי בשנים האחרונות גם בקהילה וגם בוועד אוכל ביחד איתכם להניע תהליכים ולהשיג את מטרותינו. אני רואה חובה וזכות בתפקידי לדאוג לקידום תנאיהם ורווחתם של הרופאים בישראל, תוך שמירה על איכות הטיפול וקידום מערכת הבריאות בבתי החולים של הכללית לטובת כלל המטופלים ולטובת עם ישראל. ארגון הרופאים יוצא למשימה חשובה שתשפיע בצורה ישירה על עבודתנו בשנים הבאות. החלטתי להקדיש מעצמי לעשייה הציבורית, אני מודע לכובד המשימה ומבטיח לא לאכזב".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר