טקס הענקת הפרס ע"ש דניאל שירן ז"ל (צילום: דוברות הטכניון)
טקס הענקת הפרס ע"ש דניאל שירן ז"ל (צילום: דוברות הטכניון)

פרופ' אבי שרודר זכה בפרס לחוקר מצטיין בטכניון

מנהל יחידת האקו במרכז הרפואי כרמל פרופ' אבינועם שירן העניק את פרס החוקר המצטיין ע"ש בנו דניאל שירן ז"ל, שנפל במלחמת לבנון השנייה, לפרופ' משנה קליני אבי שרודר מהפקולטה להנדסה כימית בטכניון

פורסם בתאריך: 26.8.18 09:51

פרופ' אבינועם שירן, מנהל יחידת האקו במרכז הרפואי כרמל, העניק את הפרס ע"ש בנו דניאל שירן ז"ל, שנפל במלחמת לבנון השנייה והוא בן 20, לפרופ' משנה קליני אבי שרודר מהפקולטה להנדסה כימית בטכניון.

דניאל שירן נפל ב-4 באוגוסט 2006, ולאחר מותו יזם סבו פרופ' מנחם רבהון, חבר הפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית בטכניון, פרס על שמו שמוענק מדי שנה לחוקר מצטיין בטכניון בתחום הביו-רפואה.

טקס הענקת הפרס לפרופ' מ"ק שרודר התקיים בהנחייתה של פרופ' משנה קליני שלי צליל שזכתה בפרס בשנה שעברה ובהשתתפותם של בני משפחתו – ההורים ורדה ופרופ' שירן, האחות נגה והסבים סטלה ופרופ' מנחם רבהון. זוהי השנה העשירית שבה הוענק הפרס.

 

 

בדברים לזכרו של בנו אמר לו פרופ' שירן: "לדניאל היו כישורים אינטלקטואליים נדירים. לעולם לא נדע לאלו הישגים הוא היה מביא אותנו".

סגן נשיא הטכניון למחקר פרופ' וויין קפלן אמר לבני המשפחה: "אין לי ספק שאם דניאל היה חי בינינו כיום הוא היה מצליח בכל תחום שהיה בוחר בו".

פרופ' מ"ק שרודר הודה למשפחת שירן על הפרס ואמר: "לא זכיתי להכיר את דניאל אבל עברתי בתחנות רבות שבהן הוא עבר בחייו, בין השאר בחטיבת גולני. סיפור משפחתכם הוא סיפורה של מדינת ישראל, ואני מאחל לכולנו שהפוטנציאל של הדור הצעיר לא יוקדש עוד למלחמות אלא רק לטובת האנושות". בהמשך הרצה פרופ' מ"ק שרודר על מחקריו שבמסגרתם הוא פיתח גישות חדשניות לטיפולים בסרטן ובמחלות אחרות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר