פרופ' יוחאי אדיר (צילום: אלי דדון)
פרופ' יוחאי אדיר (צילום: אלי דדון)

מנהל מכון הריאות בכרמל מונה לעורך מגזין רפואי יוקרתי

מנהל מכון הריאות במרכז הרפואי כרמל ובמחוז חיפה של שירותי בריאות כללית פרופ' יוחאי אדיר הוא הישראלי הראשון שמונה לעורך המגזין היוקרתי "ERS - European Respiratory Review"

פורסם בתאריך: 7.10.18 10:06

פרופ' יוחאי אדיר, מנהל מכון הריאות במרכז הרפואי כרמל ובמחוז חיפה של שירותי בריאות כללית, מונה לעורך המגזין "ERS – European Respiratory Review". פרופ' אדיר הוא הישראלי הראשון שיערוך את המגזין היוקרתי, שנחשב לאחד מהמגזינים המקצועיים החשובים ביותר בעולם בתחום רפואת הריאות ושנחשפים אליו מדי חודש אלפי מומחים, חוקרים ורופאים.

ה-"European Respiratory Review" יוצא לאור בכל רבעון ומרכז את החידושים ואת המאמרים המעודכנים ביותר ברפואת הריאות מכל רחבי העולם.

 

 

פרופ' אדיר הודה למערכת העיתון על הבחירה בו ואמר: "אני מודה לחברי מערכת הפרסומים של ה-'ERS' על האמון שהם נתנו בי וברפואת הריאות בישראל. אני מאמין שנצליח להמשיך לקדם את נושא רפואת הריאות בארץ ובעולם".

פרופ' אדיר משמש גם כיו"ר האיגוד הישראלי לרפואת ריאות, ובעבר הוא היה מפקד המכון לרפואה ימית של חיל הים. כיום כאמור הוא מנהל את מכון הריאות בכרמל ואת המלמ"ר (המרכז לטיפול במחלות ריאה) של הכללית במחוז חיפה וגליל מערבי. השנה זכה המכון הריאות שבניהולו בתואר מרכז מצוינות מוביל של הכללית בכל הארץ.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר