ד"ר גיל לביא בכנס (צילום: אלי דדון)
ד"ר גיל לביא בכנס (צילום: אלי דדון)

כרמל הציג את האמצעים לזיהוי זיהומים בכנס לבריאות דיגיטלית

סגן מנהל המרכז הרפואי כרמל ד"ר גיל לביא הציג בכנס השנתי לבריאות דיגיטלית את האמצעים לזיהוי זיהומים ונשאות לחיידקים עמידים בבית החולים ואת האתגר בניהול מעקב אחריהם

פורסם בתאריך: 25.11.18 11:04

במסגרת הכנס השנתי לבריאות דיגיטלית, שהתקיים בתל אביב בהובלתם של ארגון BeWell חיפה והרשות לחדשנות במשרד הכלכלה, הציג סגן מנהל המרכז הרפואי כרמל ד"ר גיל לביא את האמצעים לזיהוי זיהומים ונשאות לחיידקים עמידים בבית החולים ואת האתגר בניהול מעקב אחריהם. "תחום הזיהומים בבתי החולים בישראל ובעולם הוא תחום מרכזי ואקוטי, ולצורך המלחמה בזיהומים הוא דורש חשיבה יצירתית ואמצעים ופיתוחים טכנולוגיים ורעיוניים", הסביר ד"ר לביא, "בכרמל לקחנו את הנושא צעד אחד קדימה, והשנה יצאנו בקמפיין ובתוכנית עבודה מסודרת לכלל העובדים כדי להילחם בנגע הזיהומים הפוגע בכל מערכות הבריאות ולצמצם אותו באופן משמעותי".

בכנס הציגו נציגי משרד הבריאות את תחום מינוף גודל ומגוון של נתונים במערכות המידע במרכזים הרפואיים בישראל, דניאל רבינה משירותי בריאות כללית סיפר על השירות הרפואי החכם שמאפשרים מתן שירות רפואי מדויק וזמין יותר, מנכ"לית ההסתדרות הרפואית (הר"י) עו"ד לאה ופנר דיברה על הסטרט אפים במערכת הבריאות בישראל, ונציגי חיל הרפואה הציגו את נושא ייעול הטיפול באירוע רב נפגעים.

 

 

מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג ציין כי החדשנות הרפואית נמצאת בליבת העשייה והחשיבה של בית החולים: "אנחנו מחוברים לחדשנות הרפואית במחקרים רבים, ביישום של תוכניות ובניתוחים מתקדמים וחדשניים".

בכנס הוצגו יוזמות חדשניות של חברות ישראליות ובין לאומיות בתחום הבריאות הדיגיטלית והחדשנות הרפואית תחת הכותרת "חדשנות ישראלית חוצת גבולות". הכנס כלל תערוכת טכנולוגיות לבריאות דיגיטלית עם סטרט אפים שחשפו כלים ואפליקציות, חיישנים, קסדות למציאות מדומה, טכנולוגיות של מציאות רבודה בחדרי ניתוח ועוד.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר