פרופ' אבי רוטשילד וצוות הפגייה במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)
פרופ' אבי רוטשילד וצוות הפגייה במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

בפעם החמישית ברציפות: הפגייה בכרמל בין חמש הטובות בארץ

הפגייה של המרכז הרפואי כרמל נבחרה על ידי משרד הבריאות כאחת מחמש הפגיות הטובות ביותר בישראל זו השנה החמישית ברציפות. מנהל הפגייה פרופ' אבי רוטשילד: "הבחירה בנו היא אות של כל כבוד לעבודת צוות איכותית ומעולה"

פורסם בתאריך: 2.12.18 09:38

משרד הבריאות בחר זו השנה החמישית ברציפות בפגייה של המרכז הרפואית כרמל כאחת מחמש הפגיות הטובות ביותר בישראל.

הקריטריונים שלפיהם בוחר משרד הבריאות בפגיות המצטיינות הם שיפור באיוש אנשי מקצוע המועסקים בפגיות, תוספות תקינה של אחים ואחיות, תוספת תקינה של אחים ואחיות שעברו הסמכה על בסיסית בטיפול נמרץ ביילוד, מיטות חדשות, חדרי תרופות, חדרי בידוד ועוד. השנה נוספו מדדים נוספים, ובהם המשך רצף טיפול אשפוז בקהילה, קיום קורסי החייאה לצוות ולהורי הפגים, הפחתת הקרינה שאליה נחשפים הפגים, הזנה בחלב אם, מעקב על היפותרמיה וירידה בשיעור הזיהומים הנרכשים בפגיות.

"זה לא קל ולא פשוט להצטיין במשך חמש שנים ברציפות", אמר בתגובה מנהל הפגייה פרופ' אבי רוטשילד, "הבחירה בנו היא אות של כל כבוד לעבודת צוות איכותית ומעולה. הפגייה שלנו מצליחה לשמור על אחוז נמוך במיוחד של זיהומים נרכשים – נתון שמצביע על רמת טיפול מצוינת בפגים במחלקה. אנו מקפידים עם כל המבקרים ועם כל הצוותים על לבוש מתאים בכניסה לפגייה, על רחיצת ידיים ועל טכניקות עיקור מיוחדות – כל זאת כדי להימנע מזיהומים. הזיהומים הם האויבים הגדולים של בתי החולים, ובעיקר אצל פגים שמערכת החיסון שלהם היא חסרה מאוד, ואנחנו עושים הכל כדי למגר אותם".

מנהלת הסיעוד של הפגייה ליאור שקד: "אנחנו מכשירים את הצוות המקצועי בפגייה לאורך כל השנה כדי שנוכל לתת לפגים ולהוריהם את הטיפול האישי והאיכותי ביותר. אנו ממשיכים להתעדכן ולהתקדם כל הזמן כדי לעמוד בקו אחד עם הידע העדכני ביותר הקיים בארץ ובעולם".

 

 

בכרמל מציינים כי הצלחתה של הפגייה נובעת משילוב מצוין של צוות סיעודי ורפואי איכותי, ממכשור ומציוד מתקדמים ומעל הכל – מלב אוהב ומיחס חם לתינוק ומשפחתו. בפגייה בכרמל משרת צוות רב מקצועי המורכב מכוחות סיעודיים, פרא-רפואיים ורפואיים, ומושם דגש על שילובם של ההורים בטיפול בילדים תוך יצירת קשר קרוב בין אנשי הצוות להורים אשר מביא להבנת צרכיהם וליישומם בזמן אמיתי.

בפגייה בכרמל אושפזו בשנת 2018 יותר מ-400 ילודים, שיותר ממחציתם היו פגים. לפני כשנתיים עברה הפגייה לאתר חדש ומודרני בהשקעה של מליוני שקלים, וכעת יש בה 18 עמדות טיפול והיא יכולה להגיע עד ל-22 עמדות טיפול. בפגייה החדשה ניתן לערוך ניתוחים, והדבר מייתר את הצורך להוציא את הפגים אל מחוץ לפגייה ולסכנם. פרופ' רוטשילד מציין כי בפגייה יש מרפאה ייחודית להתפתחות פגים משוחררים בניהולה של ד"ר מרינה סולובייצי'ק אשר מאפשרת טיפול התפתחותי רציף על ידי הצוות המוכר להורים עוד מתקופת האשפוז.

מנהל המרכז הרפואי כרמל ד"ר אבי גולדברג: "הפגייה שלנו מהווה מוקד מצוינות והיא מובילה בקטגורייה שלה. זו השנה החמישית ברציפות שכרמל מדורג בחמישייה הפותחת בישראל בדירוג הפגיות. זהו הישג חסר תקדים שהוא מקור גאווה גדול לכולנו. אין לי ספק שהבחירה החוזרת בפגיית כרמל כמצטיינת ארצית מהווה נדבך חשוב ומרכזי בהיותו של בית החולים כרמל מוביל באיכות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יולדת שחוותה

    אתם באמת מספר אחת! ביחס למשפחה,בטיפול בתינוק ובמסירות למקצוע! צוות של מלאכים העושים עבודת קודש. המשיכו להצטיין בהובלת פרופ' רוטשילד המקסים!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר