ד"ר בשיר כרכבי (צילום: אלי דדון)
ד"ר בשיר כרכבי (צילום: אלי דדון)

מנהל חדש ליחידת האשפוז הקרדיולוגי בכרמל

ד"ר בשיר כרכבי, רופא בכיר במערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי כרמל, מונה למנהל יחידת האשפוז הקרדיולוגי של בית החולים: "אני מאמין שנצליח לשמור על ההישגים של המערך הקרדיולוגי ועל הרמה הגבוהה של הטיפול לחולים שלנו"

פורסם בתאריך: 9.12.18 09:40

ד"ר בשיר כרכבי, רופא בכיר במערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי כרמל, מונה למנהל יחידת האשפוז הקרדיולוגי של בית החולים. ד"ר כרכבי למד רפואה בבית החולים הדסה ירושלים והגיע לכרמל בשנת 1987. לאחר התמחות ברפואה פנימית הוא סיים התמחות נוספת בקרדיולוגיה, ובמהלך עבודתו כרופא בכיר במחלקה הקרדיולוגית הוא סיים התמחות גם בתחום הרפואה הדחופה וניהל את חדר המיון של כרמל במשך כשנה.

במסגרת תפקידו כמנהל יחידת האשפוז הקרדיולוגי יהיה ד"ר כרכבי אחראי על כ-30 מיטות אשפוז במחלקה הקרדיולוגית וביחידה לטיפול נמרץ לב הצמודה אליה.

 

 

מנהל המערך הקרדיולוגי של כרמל פרופ' משה פליגלמן בירך על המינוי ואמר: "ד"ר כרכבי מזוהה עם איכות אישית וארגונית, ומינויו נותן לו ולכל המחלקה כוחות נוספים לשפר ולהשתפר".

מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג: "המערך הקרדיולוגי בכרמל הוא מרכז מצוינות ואחד מהמרכזים המובילים והאיכותיים ביותר בישראל. אני מברך את ד"ר כרכבי על המינוי ומאחל לו שיוביל את האשפוז הקרדיולוגי שלנו לעוד הצלחות ולפסגות חדשות".

ד"ר כרכבי: "המינוי מוסיף כובד ואחריות רבה במיוחד בעולם הרפואי הקרדיולוגי שמשתנה ומתקדם לנגד עינינו. אני מאמין שנצליח לשמור על ההישגים של המערך הקרדיולוגי ועל הרמה הגבוהה של הטיפול לחולים שלנו, ושנשכיל גם לקדם את המערך על משאביו האנושיים. הייחוד שלנו בכרמל הוא הטיפול בחולים מורכבים עם אי ספיקה ועם הפרעות קצב. יש לנו סבלנות ויכולת לראות את התמונה הקלינית הכוללת של המטופל ולהעניק לו טיפול כוללני מלא. אני רואה בכך אתגר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר