משתתפי הקורס לטיפול בחולי אי ספיקת לב (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
משתתפי הקורס לטיפול בחולי אי ספיקת לב (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

בכללית נערך קורס לטיפול באי ספיקת לב

אחים ואחיות ממרפאות של שירותי בריאות כללית סיימו קורס בנושא טיפול בחולי אי ספיקת לב בקהילה. בקורס קיבלו המשתתפים כלים חשיבתיים לניהול הטיפול הסיעודי בחולים

פורסם בתאריך: 25.7.19 16:40

20 אחים ואחיות ממרפאות של שירותי בריאות כללית במחוז חיפה וגליל מערבי סיימו קורס בנושא טיפול בחולי אי ספיקת לב בקהילה.

צוותי המרפאות של הכללית במחוז מטפלים בכ־10,000 חולים שסובלים מאי ספיקת לב, אשר זקוקים לליווי ולתמיכה כדי למנוע החמרה במצבם ואשפוזים חוזרים. מורכבות האבחנה ודרגות החומרה השונות האופייניות לאי ספיקת לב מקשות על ניטור צמוד ויעיל של מצב החולים, ומכאן הסיכון הגדול ליציאה מאיזון המודינמי ולהידרדרות מהירה במצבם. הדבר מוביל לאשפוזים מרובים ולפגיעה באיכות חייהם של החולים, ומכאן החשיבות בהיצמדות מוקפדת של האחים והאחיות לפרוטוקולים של מעקב תרופתי ותפקודי, תוך איסוף מידע שוטף על התמורות המתרחשות בחיי היומיום של המטופלים.

 

 

במהלך הקורס העבירו רופאים מהמחוז ומהמרכז הרפואי כרמל למשתתפים כלים חשיבתיים ומיומנויות לניהול הטיפול הסיעודי בחולי אי ספיקת לב במרפאה, תוך תכנון של התערבות סיעודית בחולים והגברת המודעות לאפיונים המיוחדים של טיפול בהם בשיתוף פעולה בין הצוותים במרפאה והמשאבים הקיימים בקהילה.

הקורס נערך בריכוזן של פאני סטרוסטה, רכזת סיעוד אי ספיקת לב של כללית במחוז, ומירי בלאופלד, רכזת פיתוח מקצועי בסיעוד במחוז.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר