אנשי בני ציון ומד"א בכנס (צילום: שרית נס)

בני ציון ומד"א ערכו כנס קרדיולוגי

המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי בני ציון ומגן דוד אדום ערכו כנס בנושא קרדיולוגיה, שבו הועברו הרצאות בנושאים כמו צנתור ראשוני, השגת יעדי LDL לאחר אוטם, שילוב נוגדי קרישה וטסיות אחרי אוטם, אי ספיקת לב במהלך אוטם חריף, וחשיבות האבחון המהיר

פורסם בתאריך: 31.7.19 07:19

המערך הקרדיולוגי במרכז הרפואי בני ציון ומגן דוד אדום ערכו כנס בנושא קרדיולוגיה שבו השתתפו אנשי המערך הקרדיולוגי בבית החולים וחובשים ופראמדיקים של מד"א.

בכנס הועברו הרצאות בנושאים כמו צנתור ראשוני, השגת יעדי LDL לאחר אוטם, שילוב נוגדי קרישה וטסיות אחרי אוטם, אי ספיקת לב במהלך אוטם חריף, וחשיבות האבחון המהיר. בין הנואמים היו מנכ"ל בני ציון ד"ר אוהד הוכמן, המנהל האדמיניסטרטיבי ארז שימקו, סמנכ"ל רפואה במד"א ד"ר רפי סטרוגו ומ"מ מנהל מרחב כרמל במד"א ארז גלר.

מטרותיו של הכנס היו חיזוק שיתוף הפעולה וממשקי העבודה בין בני ציון והמערך הקרדיולוגי שלו למד"א והעשרת הצוותים הרפואיים בתחום הקרדיולוגי. התיאום בין צוותי מד"א בשטח לקרדיולוגים בבתי החולים הוא קריטי להצלת חיים. כאשר צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א מעניק טיפול רפואי לאדם שסובל מאירוע לבבי, עוד לפני פינויו לבית החולים, מעביר הפראמדיק את תרשים האק"ג לקרדיולוג בבית החולים באמצעות יישומון ייעודי של מד"א. בכך נחסך זמן טיפול יקר ונשמר הרצף הטיפולי מרגע זיהוי האירוע בביתו של המטופל ועד לצנתור בבית החולים.

 

 

ד"ר הוכמן אמר בכנס לאנשי מד"א: "אני קורא לכם לפנות מטופלים לבית החולים שלנו ולפתוח בשיתופי פעולה בין שני הארגונים. אנחנו יכולים לתרום מהידע שלנו לצורך העשרת הצוותים הרפואיים שלכם. בכוונתנו להפוך את הכנס למסורת תוך החלפת ידע והעשרת הידע, ושיתוף פעולה במחקר ובפיתוח טכנולוגיות. המטרה של הכנס הזה היא לפתוח דו שיח של שיתופי פעולה במטרה לתת למטופל את הטיפול הטוב ביותר שהוא יכול לקבל, ואצלנו ניתן לקבל את הטיפול הטוב ביותר".

ד"ר סטרוגו: "לשיתוף הפעולה בין מד"א לבתי החולים בארץ יש חשיבות גדולה. מטרת העל היא לחשוב ביחד כיצד לשפר את המענה הרפואי למטופל הבא בכל תחומי הרפואה הדחופה, ובהם התחום הקרדיולוגי".

מנכ"ל מד"א אלי בין: "במגן דוד אדום אנו נותנים דגש מיוחד לפיתוח הידע הרפואי של העובדים והמתנדבים מתוך מטרה להעניק לנפגעים טיפול רפואי במקצועיות וביעילות המירביות. כנסים כאלו תורמים רבות ליכולות המקצועיות של החובשים והפראמדיקים שלנו ומחזקים את הקשר בין צוותי ארגון ההצלה הלאומי של ישראל לבתי החולים בארץ".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר