ד"ר סיון בלוך (צילום: אלי דדון)
ד"ר סיון בלוך (צילום: אלי דדון)

מנהלת חדשה למחלקה הנוירולוגית בכרמל

ד"ר סיון בלוך מונתה למנהלת המחלקה הנוירולוגית במרכז הרפואי כרמל. לפני שש שנים הקימה ד"ר בלוך את מרפאת הסטרוק במרכז הרפואי לין של שירותי בריאות כללית

פורסם בתאריך: 4.8.19 09:42

ד"ר סיון בלוך מונתה למנהלת המחלקה הנוירולוגית במרכז הרפואי כרמל. במסגרת תפקידה תהיה ד"ר בלוך אחראית על המחלקה ועל מערך המרפאות שלה הכולל מרפאה לטיפול בהפרעות תנועה, מרפאת עצב שריר, מרפאה לטיפול באפילפסיה ויחידה נוירואימונולוגית לטיפול בטרשת נפוצה.

ד"ר בלוך, 46, נשואה + 4, שירתה בצבא במשרד הביטחון, ולאחר מכן למדה בבית הספר לרוקחות במרכז הרפואי הדסה ירושלים ועבדה כרוקחת תוך כדי לימודי הרפואה. היא סיימה את לימודי הרפואה בטכניון בשנת 2002 והתמחתה בנוירולוגיה במרכז הרפואי כרמל. לאחר התמחות על בשבץ מוחי במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב היא חזרה לכרמל כרופאה בכירה, ובשנת 2013 הקימה את מרפאת הסטרוק (שבץ מוחי) במרכז הרפואי לין של שירותי בריאות כללית.

 

 

"כרמל בשבילי זה בית שבו גדלתי", אומרת ד"ר בלוך, "היתה לי הזכות לגדול אצל פרופ' סילביה הוניגמן, שהיתה לי מנטורית ודמות מרכזית בעיצוב האישיות שלי כרופאה. המוטו הוא קודם כל לכבד אדם כאדם תוך חמלה – זה מה שהיא השרישה בכולנו ואני מודה לה על כך. אני מאמינה מאוד בעבודת צוות וחושבת שצריך להאיר בכל אחד את הצדדים החזקים שלו", אומרת ד"ר בלוך. "בני אדם הם שונים וזה היופי – שכל אחד יכול לתרום את הדברים שהוא חזק בהם, כשהמטרה של כולנו היא לתת את הטיפול הטוב ביותר לחולה ולמשפחתו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר