ד"ר מיוריאל קונופניקי באירוע קבלת כתב המינוי (צילום: אלי דדון)
ד"ר מיוריאל קונופניקי באירוע קבלת כתב המינוי (צילום: אלי דדון)

מנהלת חדשה למלר"ד ילדים בכרמל

מנהל המרכז הרפואי כרמל ד"ר אבי גולדברג מסר את כתב המינוי לתפקיד מנהלת המחלקה לרפואה דחופה בילדים לד"ר ד"ר מיוריאל קונופניקי, שאמרה: "החזון שלי הוא להפוך את המלר"ד למקום איכותי, בטיחותי ומקצועי, שיהיה אבן שואבת למתמחים"

פורסם בתאריך: 26.1.20 10:53

ד"ר מיוריאל קונופניקי מונתה למנהלת היחידה לרפואה דחופה (מלר"ד) בילדים במרכז הרפואי כרמל. ד"ר קונופניקי, 46, תושבת חיפה, נשואה + 3, עלתה לארץ בגיל 18 מצרפת וסיימה את לימודי הרפואה בטכניון בשנת 1999. היא שימשה רופאת ילדים במרפאה של שירותי בריאות כללית בקרית אליהו ועשתה תת התמחות ברפואה דחופה בילדים. ב-18 השנים האחרונות היא נמנית עם צוות מחלקת הילדים בכרמל, ולאחרונה היא הקימה קורס החייאת ילדים מתקדם שמועבר בכרמל.

את כתב המינוי העניק לה מנהל בית החולים ד"ר אבי גולדברג שציין כי מלר"ד הילדים הוא שער הכניסה לבית החולים: "באמצעות המינוי אנו מבטאים חלק מההערכה של כולנו לד"ר קונופניקי. היא רופאה מצוינת עם איכותיות אנושיות מעולות, יוזמת ודוחפת, ותמיד אפשר לסמוך עליה".

 

 

מנהל מחלקת ילדים בכרמל פרופ' גיורא פילר: "ד"ר קונופניקי היא רופאה מקצועית ואנושית שמתפקדת כמנהלת המלר"ד בפועל כבר שנים רבות". גם סגנית מנהל כרמל ד"ר שני ברוש ויו"ר ועד הרופאים ד"ר אריה ביטרמן שהשתתפו בטקס ציינו את האנרגיות הטובות ואת המקצוענות שד"ר קונופניקי מביאה איתה למלר"ד הילדים.

ד"ר קונופניקי הודתה למברכים על האמון ועל ההכרה בה ואמרה: "אני מאמינה מאוד בטיפול בילד ובמשפחתו. הטיפול שאנו מעניקים במלר"ד הילדים הוא כוללני בהסתכלות הוליסטית מלאה, ואנחנו רואים את כל התמונה הגדולה. הייחודיות של מלר"ד הילדים בכרמל היא בצד המקצועי של הרופאים והאחיות, והיתרון שלנו הוא בצד האנושי. כל רופאי מלר"ד הילדים בכרמל עובדים גם בקהילה, ולכן הם מודעים לבעיות וקשורים לרופא המטפל. החזון שלי הוא להפוך את המלר"ד למקום איכותי, בטיחותי ומקצועי, ושהוא יהיה אבן שואבת למתמחים. אני שואפת שכל מטופל ירגיש אצלנו שהוא כמו מטופל יחיד ויקבל את היחס האישי והמקצועי הטוב ביותר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר