ד"ר אורן טומקינס-נצר (צילום: אלי דדון)
ד"ר אורן טומקינס-נצר (צילום: אלי דדון)

מנהל חדש למחלקת עיניים בכרמל

ד"ר אורן טומקינס-נצר, שמונה למנהל מחלקת עיניים במרכז הרפואי כרמל, יחליף בתפקיד את פרופ' אורנה גייר שפרשה לגמלאות. ד"ר טומקינס-נצר: "היכולת לשמר ראייה ולהחזיר למטופלים את מאור עיניהם במקרים שבהם הוא אבד היא יכולת מיוחדת"

פורסם בתאריך: 16.2.20 15:14

ד"ר אורן טומקינס-נצר מונה למנהלה החדש של מחלקת עיניים במרכז הרפואי כרמל. הוא יחליף בתפקיד את פרופ' אורנה גייר שפרשה לגמלאות.

ד"ר טומקינס-נצר, 45, עלה מאנגליה לישראל בשנת 1980. הוא בוגר בית הספר לרפואה בבאר שבע והתמחה ברפואת עיניים במרכז הרפואי בני ציון. את דרכו כרופא התחיל כסטאז'ר בכרמל, וכעת הוא סוגר מעגל.

"רפואת עיניים מאפשרת לי כרופא לעזור לאנשים בצורה משמעותית לאורך חייהם", אמר ד"ר טומקינס-נצר לאחר שהתבשר על המינוי, "היכולת לשמר ראייה ולהחזיר למטופלים את מאור עיניהם במקרים שבהם הוא אבד היא יכולת מיוחדת, אשר משפיעה ישירות על איכות חייהם של האנשים. מכאן הסיפוק שלי כרופא. רפואת העיניים היא תחום מוביל בחדשנות ובטיפולים מתקדמים שמאפשרים לי לסייע לאוכלוסיות נרחבות ולשמור על עניין והתחדשות תמידיים".

 

 

בכרמל מציינים כי ד"ר טומקינס-נצר הוא מהמומחים הבודדים בארץ המתמחה בתחום האובאיטיס – דלקות תוך עיניות. לאחרונה הוא חזר לישראל לאחר שמונה שנים של עבודה והתמחות על בתחום הרשתית והאובאיטס ב-Moorfields Eye Hospital בלונדון, שם הוא ניהל צוות של רופאים בכירים מומחי רשתית, טיפל בהטמעת טכנולוגיות טיפוליות מתקדמות ועסק במחקר במחלות הרשתית ואובאיטיס.

ד"ר טומקינס-נצר הוא בעל תואר מרצה קליני בכיר בפקולטה לרפואה של הטכניון ופרופסור חבר קליני באוניברסיטת קולג' של לונדון.

באשר לתוכניותיו למחלקה אמר ד"ר טומקינס-נצר: "החזון הוא להמשיך ולחזק את הקשר בין המחלקה שלנו לקהילה בחיפה ובקריות, תוך מתן מענה לחולים מכל הצפון. אני רוצה להוביל את המחלקה בתחום האקדמי והמחקרי, ובכוונתי להמשיך ולקדם את המחלקה בתחומי החדשנות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר