רוקחת במרפאת איינשטיין (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
רוקחת במרפאת איינשטיין (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

הקטנת סיכויי ההידבקות: שירות הכנת מארזי תרופות בכללית

במטרה להקטין את סיכויי ההידבקות בנגיף הקורונה הפעילה שירותי בריאות כללית שירות חדש של הזמנת התרופות לאיסוף עצמי מבתי המרקחת של קופת החולים

פורסם בתאריך: 7.4.20 08:12

שירותי בריאות כללית החלה להפעיל שירות אשר מותאם למציאות הקורונה – הזמנת תרופות און ליין לאיסוף עצמי. במסגרת השירות אפשר לבצע הזמנה של תרופות על ידי כניסה לאזור האישי באתר האינטרנט או באפליקציה של הכללית, והתשלום מתבצע באמצעות הוראה לחיוב (בילינג) שעליה חתום המטופל. כאשר המארז מוכן נשלחת אל הלקוח הודעה שהוא מוכן לאיסוף. המטופל או נציג מטעמו אוסף את המארז ללא צורך להשתהות בבית המרקחת, כך שהחשש להידבקות פוחת באופן משמעותי.

השירות מוצע בחינם ומיועד לבני 18 פלוס, כאשר הורה יכול להזמין תרופות עבור ילדו. הכללית מתחייבת להכנת המארז בפרק זמן של עד 72 שעות, לא כולל סופי שבוע.

 

 

בשלב הראשון יופעלו עמדות איסוף במרפאת איינשטיין ברמת אלמוגי חיפה, במרפאת הרמן בקריות במרפאת נהריה יועצת ובמרפאת יקנעם עמק השלום, והשירות יינתן למטופלים ללא קשר להשתייכותם למרפאה.

מנהלת הרוקחות במחוז חיפה וגליל מערבי של הכללית אירנה מלנבסקי מציינת כי בקרוב יגדל מספר בתי המרקחת שיפעילו את השירות, וכך גם מספר נקודות האיסוף. כמו כן, בהמשך מתוכנן שירות משלוחים של מארזי התרופות לבתיהם של המטופלים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר