פיזיותרפיה וירטואלית (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)
פיזיותרפיה וירטואלית (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

הכללית מתרחבת בגרנד קניון

שירותי בריאות כללית שכרה כ-1,100 מ"ר בקומה 5- בגרנד קניון למתחם שירות שיכלול מכון שיקום רב תחומי, מרפאה ראשונית, מרפאת יועצים ומוקד לבדיקות דם ולאיסוף דגימות מעבדה

פורסם בתאריך: 26.5.20 12:13

שירותי בריאות כללית בגרנד קניון מתרחבת: קופת החולים שכרה שטח של כ-1,100 מ"ר בקומה 5- בשכירות ארוכת טווח. לדבריו של רן אהרון, המנהל האדמיניסטרטיבי של הכללית במחוז חיפה וגליל מערבי, במקום שהושכר נשלמת הקמתם של מרפאות ומכונים חדשים שצפויים להיפתח למטופלים בהדרגה במהלך חודש יוני.

במתחם החדש יהיה מכון שיקום רב מקצועי שיכלול טיפולי פיזיותרפיה ובהמשך גם ריפוי בעיסוק וקלינאות תקשורת. במכון מתוכננות 20 מיטות טיפול, ואולמות לתרגול, לטיפול קבוצתי ולסדנאות. במכון יעבדו 16 פיזיותרפיסטים במגוון רחב של תת התמחויות, והוא יצויד במכשור חדיש, כולל עזרים לביצוע פיזיותרפיה וירטואלית. מכון השיקום בגרנד קניון יפעל במקביל למכון השיקום במרכז הרפואי לין.

כמו כן תועתק למתחם המרפאה הראשונית שפעלה עד כה בקומה 4-, שבה צוות של מומחים ברפואת משפחה וילדים ויועצים מומחים בתחומים שונים. במקום יפעל גם מוקד לביצוע בדיקות דם ואיסוף דגימות מעבדה – שירות ללא תשלום שניתן נוסף על בדיקות הדם שמתבצעות מדי יום בכל מרפאות הכללית.

 

 

מנהל המחוז רונן נודלמן: "הפעלתו של מכון השיקום במתכונת רב תחומית מהווה שדרוג לשירות שניתן עד כה, והיא משפרת את הנגישות למטופלים תושבי שכונות הכרמל ואת זמינותם של הטיפולים, שכן המכון יפעל ברציפות מבוקר עד ערב. מוקד בדיקות הדם יהיה כתובת נוחה ונגישה למי שהופנה לבדיקות מעבדה. במסגרת טיוב השירות דאגנו גם להעתיק את המרפאות הקיימות שלנו למתחם מרווח ומשופר, כך שמטופלי הכללית יקבלו במקום מעטפת שירות איכותית וידידותית".

 

רונן נודלמן (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

רונן נודלמן (צילום: דוברות שירותי בריאות כללית)

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר