פרופ' אורי סיון (צילום: ניצן זוהר)
פרופ' אורי סיון (צילום: ניצן זוהר)

הטכניון ורמב"ם: קרן למחקר משותף למען בריאות האדם

קרן התרומות המשותפת של הטכניון והקריה הרפואית רמב"ם תתמקד במחקר ובפיתוח של טיפולים חדשים, דרכים לאבחון מהיר, טכנולוגיות להגנה על הצוותים הרפואיים ועוד, אשר מצריכים שיתופי פעולה בין תחומיים ובין מוסדיים אשר מחברים רופאים, מהנדסים ומדענים

פורסם בתאריך: 31.5.20 10:31

הטכניון והקריה הרפואית רמב"ם הכריזו על הקמת קרן תרומות למחקר משותפת למען בריאות האדם. הקרן תתמקד במחקר ובפיתוח של טיפולים חדשים, דרכים לאבחון מהיר, טכנולוגיות להגנה על הצוותים הרפואיים ועוד, אשר מצריכים שיתופי פעולה בין תחומיים ובין מוסדיים המחברים רופאים, מהנדסים ומדענים.

נשיא הטכניון פרופ' אורי סיון: "בעקבות התפרצות מגיפת הקורונה נרתם הטכניון לבלימתה בכל החזיתות – התוויית מדיניות, אבחון, טיפול מותאם אישית, בלימת מעגל ההדבקה והגנה על הצוותים הרפואיים – וזאת באמצעות חיבור היכולות השונות שלנו, מבינה מלאכותית וממידול מתמטי ועד לאימונולוגיה, להנדסה כימית ולרובוטיקה. לקשר ההדוק בין הטכניון לרמב"ם, ובאופן כללי יותר בין הרפואה להנדסה, יש ערך עצום בימי שגרה ובוודאי בימים אלה, כשכולנו מגויסים למלחמה הדחופה בנגיף הקורונה ובהתפשטות המחלה".

מנהל הקריה הרפואית רמב"ם ד"ר מיקי הלברטל: "בחודשים האחרונים עומד העולם מול משבר בריאותי המשפיע על כל תחומי החיים. גם משבר במימדים כאלה הוא הזדמנות. אחת מההזדמנויות שנוצרו היא התגבור המיידי של הרופא החוקר, הממציא והמהנדס מתוך מטרה משותפת להילחם באיום על בסיס השותפות רבת השנים בין רמב"ם לטכניון. כך נוצרו חיבורים ופתרונות ברובד האבחנתי והטיפולי בקורונה – זוהי החוזקה של השותפות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר