ניתוח במחלקה לניתוחי לב וחזה במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)
ניתוח במחלקה לניתוחי לב וחזה במרכז הרפואי כרמל (צילום: אלי דדון)

המחלקה לניתוחי לב וחזה בכרמל: עכשיו גם ברוסית ובערבית

עד היום דפי ההסבר של המחלקה לניתוחי לב וחזה באתר האינטרנט של המרכז הרפואי כרמל היו בשפה העברית בלבד. כעת, לאחר שצוות של רופאים ואחיות שקד מנת להתאימם לשפות אחרות, דפי הסבר מוצגים גם ברוסית ובערבית

פורסם בתאריך: 14.6.20 09:17

המחלקה לניתוחי לב וחזה במרכז הרפואי כרמל פונה מעתה גם אל המטופלים דוברי הרוסית והערבית. "עד היום דפי ההסבר של המחלקה באתר האינטרנט של כרמל היו רק בשפה העברית", אומר ד"ר דרור לוינר, רופא בכיר במחלקה, "כדי להקל על המטופלים דוברי הערבית והרוסית הכנו להם דפי הסבר מפורטים בשפתם. מדובר בדפי הסבר מקצועיים ברוסית ובערבית אשר מסבירים בשפה קלה ובהירה את כל מה שמטופל לפני ניתוח צריך לדעת".

כדי לעדכן את התכנים המיועדים לחולים שעברית אינה שפת אמם שקד צוות של רופאים ואחיות דוברי ערבית ורוסית על מנת להתאים את דפי ההסבר.

 

 

"מניסיון העבר אנו יודעים כי ככל שהמנותח יודע יותר על הניתוח שהוא אמור לעבור ומגיע לבית החולים לאחר שהבין לעומק מה מצופה ממנו ומה הצפי להחלמה, הוא מגיע רגוע ונינוח יותר ועובר את שלבי הטיפול והניתוח בצורה טובה ומוצלחת יותר", מסביר ד"ר לוינר.

דפי ההסבר ברוסית ובערבית זמינים כעת בדף המחלקה לניתוחי לב וחזה באתר האינטרנט של כרמל והם מציגים הסברים על ניתוח מעקפים, על ניתוח להחלפת המסתם האורטלי, על ניתוח אבי העורקים, על ניתוח להחלפה או לתיקון של המסתם המיטרלי ועוד.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר