ד"ר אורן טומקינס נצר ליד מכשיר האופטוס (צילום: אלי דדון)
ד"ר אורן טומקינס נצר ליד מכשיר האופטוס (צילום: אלי דדון)

מרפאות העיניים של כרמל שופצו ושבו למשכנן המקורי

לאחר שיפוץ ושדרוג חזרו מרפאות העיניים של המרכז הרפואי כרמל אל משכנן המקורי בבניין בית החולים הישן ברחוב חורב 2 בחיפה

פורסם בתאריך: 21.6.20 10:31

מרפאות העיניים של המרכז הרפואי כרמל נפתחו מחדש במשכנן המקורי והמשופץ, בבניין בית החולים הישן ברחוב חורב 2 בחיפה.

במרפאה המחודשת נכנס לשימוש מכשיר האופטוס, אשר משמש את מרפאת הרישתית ומאפשר צילומי רשתית באיכות גבוה, כולל אנגיוגרפיה מפורטת בצילום כל כלי הדם בה. את מרפאת הרשתית מנהלת ד"ר נורית מטלון, כאשר איתה בצוות פועלים ד"ר מוטי שלם, ד"ר אלוירה לאוטמן, ד"ר וויסאם ברהום וד"ר תגיל ערב. במסגרת השדרוג חזרה מרפאת העיניים לילדים, שאותה מובילות ד"ר עלוית וולף וד"ר אלינה מלמוד, שבה למקומה במתחם המחודש, והיא מטפלת בבעיות של עין עצלה ופזילה בקרב ילדים ותינוקות.

את הטיפול בחולי הגלאוקומה במרפאה כולל בדיקות מעקב, שדה ראייה, טיפולי לייזר וניתוחים מובילים ד"ר איתן שגב וד"ר זויה רבקין. לטובת חולים שסובלים מהפרעות בעצבי הראייה ומעצבוב העיניים פועלת במתחם החדש המרפאה לנוירואפטומולוגיה בהובלתם של ד"ר יוספה הורוביץ וד"ר ענת ארודי. המרפאה לאוקולופלסטיקה מטפלת במטופלים הסובלים מבעיות בארובת העין ובעפעפיים, ומובילה אותה ד"ר יוספה הורוביץ.

את תחום קרנית העין, הכולל ניתוחים מורכבים והשתלות קרנית, מובילים ד"ר דוד ישראלי ד"ר מיקי היימס וד"ר אור בן שאול. שירות חדש שמציעות המרפאות הוא יחידת אובאיטיס, אשר מטפלת בדלקות תוך עיניות, את היחידה מוביל מנהל מחלקת עיניים בכרמל ד"ר אורן טומקינס נצר ביחד עם ד"ר שאול שר.

 

 

המנהלת האדמניסטרטיבית של כרמל סיגל זומר: "לקראת חזרתן של המרפאות למשכנן המקורי רכשנו ושדרגנו טכנולוגיות רבות במאות אלפי שקלים שהתקבלו כתרומות. נרכשו ושודרגו ציודים לטיפולי לייזר מתקדמים למחלות הרשתית, הגלאוקומה והקטרקט, וכמו כן נרכש ציוד מתקדם למיפוי קרנית ומכשיר OCT אנגיוגרפיה לצילומי דימות של הרשתית וכלי הדם. גם שטחה הפיזי של המרפאה גדל ושודרגו התנאים הפיזיים במרפאות השונות, כך שנוכל להעניק שירות ברווחה ובתנאים טובים יותר למטופלים שלנו".

ד"ר טומקינס נצר: "אני שמח על השדרוג ועל הפתיחה המחודשת של מרפאות העיניים שלנו לטובת כל תושבי חיפה והצפון. אני, ביחד עם כל צוות הרופאים, האחיות ומזכירות המחלקה, שמחים לעמוד כאן לשירותם של המטופלים בכל שאלה ובכל בעיית עיניים כדי להעניק את השירות הרפואי האיכותי והטוב ביותר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר