ד"ר שרון אלרעי (צילום: אלי דדון)
ד"ר שרון אלרעי (צילום: אלי דדון)

סגנית מנהל כרמל מונתה למ"מ ראש שירותי בריאות הציבור

שר הבריאות אדלשטיין ומנכ"ל משרדו פרופ' חזי לוי מינו את ד"ר שרון אלרעי פרייס, סגנית מנהל המרכז הרפואי כרמל, למ"מ ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות במקומה של פרופ' סיגל סדצקי. המינוי אושר על ידי נציב שירות המדינה על תקן של ממלאת מקום עד לפרסום מכרז מסודר

פורסם בתאריך: 28.7.20 17:10

ד"ר שרון אלרעי פרייס, סגנית מנהל המרכז הרפואי כרמל, מונתה למ"מ ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, והיא תחליף בתפקידה את פרופ' סיגל סדצקי – כך החליטו שר הבריאות אדלשטיין ומנכ"ל משרדו פרופ' חזי לוי. המינוי אושר על ידי נציב שירות המדינה על תקן של ממלאת מקום עד לפרסום מכרז מסודר.

ד"ר אלרעי פרייס – מומחית ברפואה פנימית, בבריאות הציבור וברפואה מונעת – היא בוגרת בית הספר לרפואה בטכניון. היא השלימה התמחות בפנימית בכרמל, ואחר כך נסעה להתמחות משולבת – התמחות במחלות זיהומיות והתמחות באיכות ב-Dartmouth-Hitchcock Medical Center בארצות הברית. בשנים 2013-2010 היא שימשה האפידמיולוגית הראשית של מדינת ניו המפשייר, ובמסגרת תפקידה היתה הגורם המנחה והמפקח בנושא בריאות הציבור בהיבט של מחלות זיהומיות והאחראית על חקירת התפרצויות של מחלות זיהומיות, ושימשה גורם מקשר בין משרד הבריאות בניו המפשייר למרכזים לבקרת מחלות ולמניעתן (CDC),.

ד"ר אלרעי פרייס כיהנה סגניתו של מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג ממרץ 2018 וחברת הנהלה במרכז הרפואי משנת 2015. במסגרת תפקידה היא שימשה גם מנהלת מערך איכות ובטיחות בכרמל. היא בוגרת תוכנית "ענבר" – תכנית מנהלים יוקרתית של משרד הבריאות להכשרת עתודה ניהולית במערכת הבריאות בישראל.

 

 

במכתב פרידה מחבריה להנהלת כרמל כתבה ד"ר אלרעי פרייס: "התבקשתי למלא את תפקיד ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות שאותו מילאה פרופ' סדצקי. החלטתי לקבל את האתגר העצום הזה מתוך רצון ומחויבות לסייע ככל שאני יכולה בעת הזו. אני עוזבת את כרמל ברגשות מעורבים. גדלתי בבית החולים הזה שהיה לי לבית שני, וקשה לעזוב את הבית, אבל יש רגעים שבהם צריך להתגייס למטרה, גם אם להתגייסות יש מחיר אישי. זהו רגע כזה. תודה על כל העבודה המשותפת. למדתי מכם הרבה לאורך השנים ורכשתי חברים ואנשי אמון. אתם אנשי מקצוע מדהימים ומחזיקים בית חולים איכותי, אנושי ומוביל. אני גאה להיות שייכת לבית החולים הזה".

ד"ר אבי גולדברג הודה לד"ר אלרעי פרייס, איחל לה הצלחה בדרכה החדשה, ובאגרת לעובדים כתב: "ד"ר אלרעי פרייס צמחה בבית החולים שלנו והובילה בשנים האחרונות את מערך האיכות והבטיחות בכרמל להיות מהמובילים בארץ ומודל לחיקוי של בתי חולים רבים אחרים. נוסף על כך היא פעלה בתחומי החדשנות והדימות, והובילה פרויקטים רבים במסגרת תפקידה. ד"ר אלרעי פרייס מצטרפת לצוות המוביל של משרד הבריאות כדי לתרום מיכולותיה בהתמודדות עם הפנדמיה, ואנו בטוחים שהיא תתרום בצורה משמעותית".

השר אדלשטיין: "ד"ר אלרעי פרייס מהווה חיזוק משמעותי למערך שירותי הבריאות במשרד ולפעולות לקטיעת שרשרת ההדבקה. היא מצטרפת לחיזוקים משמעותיים נוספים – פרופ' לוי והפרויקטור פרופ' רוני גמזו – ואני בטוח ששלושתם, כאחראים כל אחד בתחומו על המאבק בנגיף הקורונה, יביאו בשורה לאזרחי ישראל בפעילות האינטנסיבית מול הקורונה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר